امروز ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
۰۹۱۲۲۹۶۷۸۳۹
امروز ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
۰۹۱۲۲۹۶۷۸۳۹

برای ایجاد یک کارآفرینی موفق در ابتدا باید بدانیم که یک کارآفرین کیست و چه خصوصیاتی دارد

 کارآفرین کیست؟ 
کارآفرین کسی است که یک شرکت را پیرامون یک نوآوری توسعه بدهد. این افراد کسب و کار را مدیریت کرده و ریسک آن را به عهده می‌گیرند. این تعریف کارآفرینی به زبان ساده است؛ اما تمام ماجرا نیست. در حقیقت تعریف کارآفرین دارای جزئیاتی است که می‌تواند پاسخ دقیق‌تری به سوال اصلی این مطلب بدهد: کارآفرین کیست و کارآفرینی چیست؟پس از آنکه توانستیم پاسخ دقیقی و پر از جزئیاتی برای این سوال بیابیم، آنگاه به تعریف کارآفرین می‌رسیم متوجه می‌شویم که در میان تمام افرادی که دیده‌ایم و الگوی ما بوده‌اند، کارآفرین موفق کیست می‌توانیم به وضوح ببینیم که چگونه کارآفرینی کنیم. اما در ابتدا باید بدانیم که کارآفرینی به چه معناست.البته کارآفرین بودن به معنای همه فن حریف بودن نیست. برای درک بهتر یک کارآفرین، باید انواع مختلف کارآفرینان را بشناسیم، بدانیم چه کارهایی انجام می‌دهند و از خصوصیات مشترکشان آگاه شویم.یک کارآفرین با ریسک شخصی که در پی کسب و کار جدید، نوآوری یا شکل دیگری از بنگاه اقتصادی بر عهده دارند تعریف می‌شود. آنها در ازای پذیرش این خطر، اغلب از موفقیت شرکت خود سود قابل توجهی کسب می‌کنند.چند تعریف مختلف برای وجود دارد که نشان می‌دهد کارآفرین کیست و کارآفرینی چیست. برخی تعریف گسترده‌ای دارند که شامل هرکسی می‌شود که برای خودش کار کند. برخی دیگر گستره‌ی کمتری را در نظر می‌گیرند و حاکی از آن است که یک کارآفرین فقط به طور مستقل برای سود خود کار نمی‌کند، بلکه کسب و کارش باید شامل نوآوری و رهبری نیز باشد.

کارآفرینان چگونه کار می‌کنند

کارآفرینان جنبه مهمی از اقتصاد هستند. آنها با ریسک کردن بر روی ایده‌های نوآورانه به رشد کمک می‌کنند. شانس موفقیت ممکن است امیدوار کننده نباشد، اما در صورت موفقیت، پاداش بسیار خوبی در انتظار آنهاست و کسب و کار پر رونقی خواهد بود.

خصوصیات یک کارآفرین موفق

پس از یافتن پاسخ مناسب برای سوال کارآفرین کیست، باید به بررسی جزئیات رفتاری و ذهنی آنها بپردازیم؛ زیرا بررسی خصوصیات مشترک میان آنها ممکن است به توضیح روش کار آنها کمک کند. در حقیقت بین شخصی که کارآفرین متولد می‌شود و فردی که به صورت خودساخته کارآفرین است، شباهت‌هایی وجود دارد. پس از درک خصوصیات مشترک میان این افراد، به این نگاه می‌رسیم که چگونه کارآفرینی کنیم.

اشتیاق

وقتی با کارآفرینان موفق صحبت می‌کنید تقریبا همیشه کلمه اشتیاق را هنگام توصیف آنچه انجام می‌دهند می‌شنوید. اشتیاق یکی از بهترین پیش‌بینی کننده‌های موفقیت است؛ از آن پیروی کنید.

ابتکار

یک کارآفرین آغاز کننده یک ابتکار، پروژه یا کسب و کار است. او کسی است که تصمیم می‌گیرد ایده‌ای را بنا کرده و آن را به چیزی بزرگتر از یک ساختار ذهنی تبدیل کند.

مسئولیت‌پذیری

کارآفرین ستون فقرات یک سرمایه‌گذاری است. او کسی است که مسئولیت موفقیت یا عدم موفقیت آن را از ابتدا به عهده می‌گیرد و مسیر رشد و سرعت سرمایه‌گذاری را کنترل می‌کند.

تفکر مستقل

کارآفرینان اغلب خارج از چارچوب فکر می کنند و تحت تاثیر دیگران قرار نمی‌گیرند زیرا ممکن است ایده های آنها را زیر سوال ببرند.

خوش‌بینی

اگر به نتیجه خوبی اعتقاد نداشته باشید، موفقیت در هر کاری دشوار است. کارآفرینان رویاپرداز هستند و معتقدند ایده‌های آنها حتی اگر دست نیافتنی به نظر برسند امکان پذیر است.

اعتماد به نفس

این بدان معنا نیست که کارآفرینان هرگز به خود شک ندارند، اما قادر به غلبه بر آن هستند و معتقدند که می‌توانند به هدف خود برسند.

منابع و مشکل‌سازان

کمبود دارایی، دانش و منابع از اتفاقات معمول کسب و کار است، اما کارآفرینان می‌توانند آنچه را که لازم دارند بدست آورند یا اینکه بدانند چگونه از منابع موجود برای دستیابی به اهداف تجاری خود استفاده کنند. آنها هرگز اجازه نمی دهند مشکلات و چالش‌ها مانع کار شوند و در عوض، با وجود سختی‌ها، راه‌هایی برای رسیدن به موفقیت پیدا می‌کنند.

سرسختی و توانایی غلبه بر سختی‌ها

کارآفرینان در مانع اول، دوم یا حتی صدم دست از کار نمی‌کشند. از نظر آنها، شکست یک گزینه نیست؛ بنابراین حتی در صورت خراب شدن کارها به موفقیت ادامه می‌دهند.

 برای اطلاع از آخرین اخبار اقتصادی ، صنعتی ، حوادث و قیمتهای لحظه ای ارز ، دلار ، طلا و سکه اینجا کلیک کنید. 


 دانستنیهای حقوقی اینجا کلیک کنید. 


 درباره شهرکهای صنعتی اینجا کلیک کنید. 


 سرگذشت کارآفرینان اینجا کلیک کنید. 


 نکات مهم درباره انبار اینجا کلیک کنید. 


 اخبار ارز ، دلار ، طلا و سکه اینجا کلیک کنید. 


 اخبار اقتصادی ، صنعتی ، حوادث اینجا کلیک کنید. 


املاک صنعتی پایتخت

 املاک صنعتی پایتخت 

 جامعترین مرکز اطلاعات املاک در کشور  

 جاده مخصوص کرج (لشگری) ، جاده قدیم کرج (فتح) 

 مرکز شهر ، غرب تهران 

 خرید و فروش ، رهن و اجاره انواع ملک شامل: 

 انبار ، سالن ، سوله ، کارگاه ، کارخانه ، اداری ، تجاری ، فروش کارخانه 

انبارهای مواد غذایی ، آرایشی بهداشتی ، دارویی ، فروشگاههای اینترنتی

انبار ، کالاهای تجاری ، بازرگانی ، انبارهای عمومی و اختصاصی

کارخانجات تولیدی ، غذایی ، دارویی ، صنعتی ، شیمیایی

مطبخ ، کترینگ آشپزخانه صنعتی ، رستوران ، تالار و باغ تالار ، باغ و باغچه

تجاری ، تعمیرگاه مجاز ، نمایندگی ، کارواش ، گاراژ

اداری ، دفترکار ، سالن فیلمبرداری ، کنفرانس ، همایش

انبار روباز ، انبار سنگ ، کاشی ، سرامیک ، مصالح و آهن آلات ، دپوی خودرو

زمینهای کشاورزی و صنعتی ...

www.paytakhtmelk.ir

www.sulesara.ir

۰۲۱۶۶۱۸۸۸۵۳ – ۰۲۱۴۴۵۲۲۰۵۷

 ۰۹۱۲۲۹۶۷۸۳۹ افشار 

نیازمند املاک اداری ، تجاری ، صنعتی شما جهت

 رهن و اجاره یا خرید و فروش در جاده مخصوص کرج ، جاده قدیم کرج ، مرکز شهر و غرب تهران هستیم.             

    (  به مابسپارید ازما بخواهید  )  

 ( درصورت تمایل فایل فروش یا اجاره ملکتان تماس حاصل نموده یا مشخصات را به شماره 09122967839 واتساپ یا تلگرام نمایید ) 

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال