امروز ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
۰۹۱۲۲۹۶۷۸۳۹
امروز ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
۰۹۱۲۲۹۶۷۸۳۹

پیش‌بینی رگبار و رعد و برق در برخی مناطق کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از پیش‌بینی رگبار پراکنده باران همراه با رعد و برق و وزش باد در برخی مناطق کشور خبر داد.

بارش باران

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مهر، صادق ضیاییان مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: طی پنج روز آینده گذر امواج متناوب از تراز میانی جو سبب ابرناکی، بارش و وزش باد شدید در مناطق مختلف کشور شده است. امروز جمعه در برخی مناطق نوار شرقی و استان‌های اصفهان، شمال فارس، هرمزگان و همچنین در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، غرب سواحل دریای خزر و دامنه‌های البرز مرکزی واقع در استان‌های زنجان، قزوین و البرز رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب انتظار می‌رود که در خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و شمال هرمزگان رگبار و رعدوبرق شدید رخ می‌دهد و در این مناطق احتمال وقوع تگرگ نیز وجود دارد.

وی افزود: روز شنبه (۱۱ اردیبهشت) با تقویت جریانات ناپایدار تراز میانی گستره بارش شمال غرب، سواحل شمالی کشور و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی واقع در استان‌های زنجان، قزوین، البرز و تهران را در بر خواهد گرفت و در سایر مناطق کشور از جمله جنوب خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، مناطقی از دامنه‌های زاگرس شمالی و مرکزی، اصفهان و شمال فارس رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد.

ضیائیان ادامه داد: یکشنبه (۱۲ اردیبهشت) سامانه بارشی در غالب مناطق کشور فعال بوده و سبب بارش می‌شود. به ویژه در برخی مناطق آذربایجان شرقی، زنجان، قزوین، البرز، تهران و غرب سمنان و خراسان جنوبی رگبار و رعد و برق انتظار می‌رود. روز دوشنبه (۱۳ اردیبهشت) به جز نواحی جنوبی در سایر مناطق کشور و سه‌شنبه (۱۴ اردیبهشت) در نیمه شرقی کشور بارش، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. قابل ذکر است شنبه در شمال غرب و یکشنبه و دوشنبه در استان‌های ساحلی خزر، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و شمال شرق، کاهش نسبی دما رخ خواهد داد.

وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۱ اردیبهشت) کمی ابری و در بعدازظهر افزایش ابر، گاهی رگبار و رعد و برق و باد و گرد و خاک با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد و طی روز یکشنبه (۱۲ اردیبهشت) نیمه‌ابری تا ابری و در بعضی ساعات رگبار و رعد و برق با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.


احتمال آغاز واکسیناسیون عمومی از خرداد ۱۴۰۰ با واکسن کوو ایران برکت

مسئول نظارت بر مطالعات بالینی واکسن کوو ایران برکت از احتمال واکسیناسیون در خرداد ۱۴۰۰ با واکسن کوو ایران برکت خبر داد.

واکسن ایرانی کرونا

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، دکتر مینو محرز مسئول نظارت بر مطالعات بالینی واکسن کوو ایران برکت گفت: بازدیدی که یکی دو هفته پیش از کارخانه تولید واکسن کوو ایران برکت داشتم، نشان می‌داد که سریع در حال کار هستند. کارخانه صنعتی که قرار است میلیون‌ها دوز واکسن را تولید کند، تمام دستگاه‌هایش وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه دست‌اندرکاران با سرعت مشغول کار در این زمینه هستند، افزود: دست‌اندرکاران خیلی سریع در حال فراهم کردن شرایط لازم برای تولید انبوه واکسن هستند و فکر می‌کنم اگر این روند ادامه پیدا کند، واکسیناسیون در خرداد ماه با کوو ایران برکت محقق خواهد شد.

محرز به آغاز مرحله سوم تست انسانی نخستین واکسن ایرانی کرونا از پنجم اردیبهشت ماه اشاره کرد و گفت: مرحله سوم این واکسن ایرانی با جمعیت ۲۰ هزار نفری در شش شهر آغاز شده است.

وی ادامه داد: مرحله سوم تست انسانی وسیع‌تر از مراحل قبلی است و در این مرحله داوطلبان فراوانی واکسینه می‌شوند تا اثرات و عوارض احتمالی واکسن مورد بررسی دقیق‌تر قرار گیرد.

محرز در پاسخ به این سوال که آیا ایمنی‌زایی در مرحله دوم تست انسانی واکسن تائید شده است یا نه، توضیح داد: ایمنی‌زایی در مرحله دوم کارآزمایی بالینی به طور دقیق مشخص نشده اما نتایج اولیه تزریق روی داوطلبانی که واکسن را دریافت کرده‌اند خوب بوده است. این واکسن علاوه بر ایمنی‌زایی، بی‌خطر هم است.


نمایشگاه مجازی موزه فرش

فرش‌بافی یکی از هنرهای اصیل ایرانی است.

فرش

 موزه فرش به مناسبت ماه مبارک رمضان و برای آشنایی علاقه‌مندان و پژوهشگران با هنر فرش‌بافی، ۲ نمایشگاه مجازی را برگزار می‌کند. در نمایشگاه اول، به مناسبت روز بزرگداشت سعدی، فرش‌هایی مزین به اشعار این شاعر پارسی‌گو و همچنین ۸ اردیبهشت‌ماه، همزمان با شب میلاد امام‌حسن مجتبی(ع)، فرش‌هایی با مضمون مذهبی برای بازدید عموم در معرض نمایش قرار می‌گیرد.
در این روزهای اوج همه‌گیری بیماری خوب است در خانه بمانید و از طریق صفحه اینستاگرام موزه فرش از تماشای ظرافت این هنر اصیل ایرانی لذت ببرید. شهروندان برای تماشای این نمایشگاه مجازی می‌توانند به نشانی اینترنتی  carpt. museum.iran@  مراجعه کنند.


راننده تاکسی نمونه منطقه ۲۱

راننده خوب باید منصف و مردم‌دار باشد

یک محله خوب تنها با داشتن امکانات و آب و هوای مطلوب ساخته نمی‌شود.

راننده خوب

همشهری آنلاین _ مهدی اسماعیل‌پور: آرامش و آسایش یک محله تنها به خلوت و دنج بودن کوچه و خیابان‌هایش نیست و فضای سبز و رنگ‌آمیزی و نورپردازی یک محله آن را زیبا و دوستداشتنی نمی‌کند. یک محله آرام و زیبا پیش از همه اینها به شهروندان و اهالی خوب و نمونه نیاز دارد. افرادی که هوای محله و هم‌محله‌ای‌های خودشان را دارند. از همان‌هایی که کوچه و محله را هم به اندازه بخشی از خانه خود و همسایه‌ها و بچه‌محل‌ها را مانند اعضای خانواده خود می‌دانند. یکی مانند «امید نجفی»، شهروند و راننده تاکسی نمونه شهرک «وردآورد» که به دلیل رفتار و خدماتش از سوی شورایاری و سرای محله از او تقدیر و تشکر شده است. به همین بهانه گفت‌وگویی با این شهروند فعال و مسئولیت‌پذیر محله قدیمی و صمیمی وردآورد انجام داده‌ایم.

 

هوای بچه‌محل‌ها را دارم

امید نجفی، ۵۱ ساله است. اصالتا بچه‌محله «نازی‌آباد» است. اما حدود ۱۸ سال می‌شود که در وردآورد سکونت دارد. از امید نجفی شهروند و تاکسیران نمونه شهرک ورد آورد می‌پرسیم از دیدگاه او یک شهروند خوب و نمونه چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد: «یک شهروند خوب و نمونه باید هوای محله و بچه‌محل‌های خود را داشته باشد. داشتن خلق و خوی خوب و برخورد مناسب با همسایه‌ها و اهالی محله، نخستین ویژگی یک شهروند خوب است. یعنی با زبان و رفتارش سبب آزار و اذیت دیگران نشود و حق‌الناس و حقوق همسایه‌ها را رعایت کند. اینها حداقل‌هایی است که یک شهروند خوب باید داشته باشد و رعایت کند. همچنین ویژگی‌هایی مانند کمک به همشهری‌ها، همسایه‌ها و دست‌گیری از نیازمندان، داشتن دغدغه مردم، تلاش برای‌ آبادانی و حل شدن مشکلات محله در حد توان و بضاعت هم از دیگر ویژگی‌های یک شهروند خوب و مسئولیت‌پذیر است. در مجموع شهروند خوب کسی است که محله و بچه‌محل‌های خود را دوست داشته باشد و به آنها اهمیت بدهد.»

 

تشکیل یک گروه جهادی بومی در محله

این شهروند نمونه درباره کارها و فعالیت‌های خود که سبب شده است تا به‌عنوان شهروند نمونه برگزیده شود هم به همشهری محله می‌گوید: «مردم و هم‌محله‌ای‌هایم به من لطف دارند و سر بنده منت گذاشتند که چنین عنوانی را به من داده‌اند. من در حد توان و بضاعت خود تلاش کردم تا ویژگی‌هایی را که یک شهروند خوب باید داشته باشد، رعایت کنم. سال گذشته یکی از کارهایی که انجام داده‌ام، تشکیل یک گروه جهادی به نام سردار شهید حاج «حسین اسداللهی» است. از زمانی که «کرونا» آغاز شد تا به امروز با کمک افراد خیّر و متدین محله بسته‌های حمایتی و معیشتی را تهیه و در محله‌های مانند «گلدسته»، «فیروز بهرام»، «احمدآباد مستوفی» و روستاهای اطراف بین نیازمندان توزیع می‌کنیم. این گروه که در آغاز فعالیت ۲۰ عضو داشت، اکنون تعداد اعضای آن به ۱۰۰ نفر می‌رسد.

کاملاً محلی و بومی است. در کنار این قبیل فعالیت‌ها در مناسب‌ها، جشن‌ها و اعیاد مذهبی نیز مراسم و ایستگاه صلواتی داریم و کوچه و خیابان را آذین‌بندی می‌کنیم. در گذشته مسئول پایگاه بسیج محله بودم و در حد توان برای برطرف شدن مشکلات محله تلاش کرده‌ایم و اگر توفیقی باشد همچنان در خدمت مردم خوب و محله با صفا و شهیدپرور وردآورد هستیم.»

 

محله‌ای با مردم مؤمن و متدین

این شهروند و راننده تاکسی نمونه درباره محله وردآورد هم می‌گوید: «وردآورد محله بسیار خوبی است. با مردمی مؤمن و متدین و البته خیّر و ایثارگر که همسایه و هم‌محله‌ای بودن با آنها موجب افتخار است. در زمان جنگ تحمیلی، وردآورد جمعیت زیادی نداشت. اما در همان زمان، ۷۲ شهید تقدیم کشور کرد. باید به دست تک تک این مردم بوسه زد که به این اندازه هوای یکدیگر را دارند. در این اوضاع اقتصادی نا مناسب این مردم در انجام کارهای خیر همیشه حاضر و پیشقدم هستند.» آقای نجفی امکانات فرهنگی محله را کافی و مناسب نمی‌داند: «برای جوان‌ها باید تفریح و سرگرمی ایجاد کنیم تا اوقات فراغت آنها در پارک‌ها و کوچه و خیابان پر نشود و در معرض صدها خطر و آسیب اجتماعی قرار نگیرند. متأسفانه امکانات فرهنگی وردآورد چندان مناسب نیست. برای مثال، سالن ورزشی داریم اما کرایه و شهریه آن بالا است و یک جوان نمی‌تواند برای ورزش کردن ۱۰۰ هزار تومان هزینه کند. آن هم در این شرایط بد اقتصادی که دست مردم حسابی تنگ شده است.»

 

اغلب مسافران بچه محل‌های خودم هستند

 امید نجفی که در کنار شهروند نمونه بودن به‌عنوان راننده تاکسی نمونه محله نیز انتخاب شده است، درباره اینکه یک راننده تاکسی خوب و نمونه چگونه باید باشد، می‌گوید: «من در خط شهرک وردآورد به مترو وردآورد مسافران را جابه‌جا می‌کنم. این مسیر به ندرت مسافر غریبه دارد و بیشتر آنها بچه‌محل‌های خودم و اهالی وردآورد هستند. یک راننده خوب باید انصاف و با مسافران برخورد مناسبی داشته باشد و مدارا کند و با پروتکل‌های بهداشتی برای حفظ سلامت خود و مسافران بکوشد. همه تلاشم را می‌کنم تا اینها را رعایت کنم. در خط ما مسافر کم است و اغلب با یک مسافرحرکت می‌کنیم. شاید اگر تاکسیمتر را روشن کنیم، کرایه مسیر ۲۰ هزار تومان شود، اما ۱۲ هزار تومان کرایه می‌گیریم که مردم هم راضی باشند. آنجا که امکان دارد مسافر را در نزدیک‌ترین نقطه به مقصد پیاده و تلاش می‌کنم مسافران راضی از تاکسی پیاده شوند. انتخاب شدنم به‌عنوان راننده تاکسی نمونه هم نشان می‌دهد که مردم رضایت دارند و کارم را تا آنجا که امکان داشته است درست انجام داده‌ام.» این شهروند نمونه در مجموع وضعیت حمل‌ونقل عمومی محله را هم مطلوب می‌داند: «با توجه به اینکه تعداد مسافران کم است و رفت‌وآمد مردم در ساعت‌های خاصی انجام می‌شود، گمان می‌کنم حمل‌ونقل عمومی محله خوب و کافی باشد و کمبود خاصی در این زمینه وجود ندارد.»

راننده خوب باید منصف و مردم‌دار باشد
روح‌الله‌عظیمی/ مدیر محله وردآورد

  آقا امید جهادگر اجتماعی است

«روح‌الله‌عظیمی»، مدیر محله وردآورد، درباره انتخاب امید نجفی به‌عنوان شهروند و راننده تاکسی نمونه به همشهری محله می‌گوید: «از سوی شهرداری اعلام شد که شهروند نمونه محله را انتخاب کنیم و برای این موضوع یک‌سری ویژگی‌ها نیز در نظر گرفته شده بود که از جمله آنها داشتن مشاغلی مانند سوپرمارکت، راننده تاکسی و شغل‌هایی که زیاد با مردم سر و کار دارد. پس از بررسی‌ها با نظر مردم و معتمدان محله، آقای نجفی به‌عنوان شهروند و راننده تاکسی نمونه محله انتخاب شد و از ایشان تقدیر و تشکر به عمل آمد. فعالیت‌های اجتماعی، کارهای جهادی و خدمات خوبی که برای محله انجام داده است، اجماع نظر اهالی وردآورد برای امید نجفی بود تا به‌عنوان شهروند و راننده تاکسی نمونه انتخاب شود.»


ریزش ارزهای دیجیتال

بیشتر ارزهای دیجیتالی نسبت به روز قبل ریزش کردند.

ارز دیجیتال

به گزارش همشهری آنلاین، ایسنا به نقل از سی‌ان‌بی‌سی نوشت: با ورود هرچه بیشتر شرکت های بزرگ به بازار ارزهای دیجیتالی، این بار  بانک سرمایه گذاری اروپا اعلام کرد که نخستین اوراق قرضه مبتنی بر فناوری بلاکچین اتریوم را صادر کرده است.

معامله گران ارزهای دیجیتالی امیدوارند ورود تدریجی بانک های بزرگ به بازار باعث شود تا جریانات سرمایه ای در نیمه دوم امسال افزایش زیادی پیدا کند و مقبولیت این ارزها نیز به عنوان ابزاری برای پرداخت و حفظ ارزش افزایش پیدا کند.

در ادامه روند ورود شرکت های بزرگ به بازار رمزارزها، شرکت ژاپنی نکسون که در زمینه ساخت بازی های رایانه ای فعالیت دارد، اعلام کرد که ۱۰۰ میلیون دلار روی بیتکوین سرمایه گذاری خواهد کرد. این شرکت در بیانیه خود اعلام کرده است که بیش از ۱۷۰۰ بیتکوین را خریداری می کند. علاوه بر این شرکت تسلا نیز اعلام کرد ۲.۴۸ میلیارد دلار بیتکوین در اختیار دارد که این رقم یک میلیارد دلار بیشتر از اعلام قبلی است.

با افزایش مقبولیت رمزارزها و مشتقات آن ها در بین مردم و معامله گران، اکنون استفاده تجاری از این امکانات رو به گسترش است. باشگاه بسکتبال گلدن استیت واریرز آمریکا اعلام کرد به زودی نسبت به صدور NFT خود اقدام خواهد کرد. پیش از این باشگاه دالاس ماوریکز از قبول رمزارز دوج کوین برای خرید محصولات و بلیط مسابقات این باشگاه ورزشی خبر داده بود. پست آمریکا نیز از پشتیبانی از NFT خبر داده بود.  

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۲۰۶۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۱.۱۶ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۵۰ درصد کل بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیت کوین و ۱۸ درصد در اختیار اتریوم است. بیت‌کوین ۱۲ سال پیش توسط گروه گمنامی از معامله‌گران بر بستر بلاک‌چین ایجاد شد و از سال ۲۰۰۹ معاملات اولیه آن شکل گرفت.  

به‌روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتال (تا ساعت ۱۳ ظهر به وقت شرقی)؛ این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.

۱- بیت کوین

قیمت: ۵۲ هزار و ۶۶۷.۷۷ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۴.۱۹ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۳.۰۷ درصد کاهش

۲- اتریوم

قیمت: ۲۷۱۵.۱۳ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۴۱ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۵.۰۶ درصد افزایش

۳- بایننس کوین

قیمت: ۵۷۲.۷۶ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۹۴ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۹۵ درصد افزایش

۴- ریپل

قیمت: ۱.۳۵ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۲۲ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۷۶ درصد کاهش

۵- تتر

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۱ درصد افزایش

۶- کاردانو

قیمت: ۱.۲۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۸ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۵.۸۷ درصد افزایش

۷- دوج کوین

قیمت: ۰.۲۹۸ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۴۶ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۶.۲۲ درصد افزایش

۸- پولکا دوت

قیمت: ۳۳.۰۷ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۴۹ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۷.۳۱ درصد کاهش

۹- یونی سواپ

قیمت: ۴۰.۱۲ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۵.۴۴ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۱.۳۷ درصد افزایش

۱۰- لایت کوین

قیمت: ۲۵۰.۸۷ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱۱.۸۶ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۱.۶۱ درصد کاهش


احتمال کاهش سود وام و افزایش دوره بازپرداخت؛

وام ساخت مسکن ۵۰۰ میلیونی می شود؟

اقتصاد نیوز : در حالی اخیرا وام مسکن به ۴۵۰ میلیون تومان افزایش یافته که پیشنهاد افزایش این وام به ۵۰۰ میلیون تومان، افزایش زمان بازپرداخت و کاهش سود آن در دست بررسی قرار دارد.
 
 وام ساخت مسکن ۵۰۰ میلیونی می شود؟

به گزارش  اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، اواخر ماه گذشته مدیرعامل بانک مسکن از افزایش وام ساخت مسکن تا سقف 450 میلیون تومان در صورت استفاده از فناوری‌های نوین توسط انبوه‌سازان خبر داد.

محمود شایان افزود: در تهران و کلانشهرها وام ساخت مسکن تا سقف 450 میلیون تومان افزایش یافت.

وی با یادآوری این‌که بانک مسکن پیش تر وام بافت فرسوده را نیز به 300 میلیون تومان افزایش داده بود، تصریح کرد: افزایش وام ساخت با روش‌های صنعتی سازی برای آن دسته از انبوه‌سازانی است که در بانک مسکن حساب سپرده دارند.

مدیرعامل بانک مسکن بیان کرد: سود این وام 18 درصد است و در شهرهای بالای 200 هزار نفر جمعیت 400 میلیون و در سایر شهرها 300 میلیون تومان پرداخت می شود.

به گزارش تسنیم، در حالی حدود دو هفته از افزایش وام ساخت مسکن می گذرد که خبر می‌رسد پیشنهاد افزایش این وام به 500 میلیون تومان در شورای پول و اعتبار در حال بررسی است. افزایش مدت بازپرداخت تسهیلات به 20 سال و کاهش سود 18 درصدی به حدود 13 درصد (کاهش 5 درصدی) نیز از دیگر مواردی است که در دست بررسی است.

یکی از خواسته‌های انبوه‌سازان درباره وام 450 میلیونی، تسهیل شرایط پرداخت بوده است. قطعا در صورت موافقت شورای پول و اعتبار با افزایش سقف وام ساخت و کاهش سود آن به همراه بازپرداخت 20 ساله، باعث رونق تولید مسکن در کشور می‌شود. در زمان حاضر کشور با حدود 4 میلیون کسری مسکن روبروست که نتیجه بی‌توجهی دولت یازدهم و دوازدهم به بخش تولید مسکن به ویژه در دوره وزیر مستعفی است.


برای اطلاع از آخرین اخبار اقتصادی ، صنعتی ، حوادث و قیمتهای لحظه ای ارز ، دلار ، طلا و سکه اینجا کلیک کنید.


دانستنیهای حقوقی

درباره شهرکهای صنعتی

سرگذشت کارآفرینان

نکات مهم درباره انبار

ارز ، دلار ، طلا و سکه

اقتصادی ، صنعتی ، حوادث


املاک صنعتی پایتخت

 املاک صنعتی پایتخت 

 جامعترین مرکز اطلاعات املاک در کشور  

 جاده مخصوص کرج (لشگری) ، جاده قدیم کرج (فتح) 

 مرکز شهر ، غرب تهران 

 خرید و فروش ، رهن و اجاره انواع ملک شامل: 

 انبار ، سالن ، سوله ، کارگاه ، کارخانه ، اداری ، تجاری ، فروش کارخانه 

انبارهای مواد غذایی ، آرایشی بهداشتی ، دارویی ، فروشگاههای اینترنتی

انبار ، کالاهای تجاری ، بازرگانی ، انبارهای عمومی و اختصاصی

کارخانجات تولیدی ، غذایی ، دارویی ، صنعتی ، شیمیایی

مطبخ ، کترینگ آشپزخانه صنعتی ، رستوران ، تالار و باغ تالار ، باغ و باغچه

تجاری ، تعمیرگاه مجاز ، نمایندگی ، کارواش ، گاراژ

اداری ، دفترکار ، سالن فیلمبرداری ، کنفرانس ، همایش

انبار روباز ، انبار سنگ ، کاشی ، سرامیک ، مصالح و آهن آلات ، دپوی خودرو

زمینهای کشاورزی و صنعتی ...

www.paytakhtmelk.ir

www.sulesara.ir

۰۲۱۶۶۱۸۸۸۵۳ – ۰۲۱۴۴۵۲۲۰۵۷

 ۰۹۱۲۲۹۶۷۸۳۹ افشار 

نیازمند املاک اداری ، تجاری ، صنعتی شما جهت

 رهن و اجاره یا خرید و فروش در جاده مخصوص کرج ، جاده قدیم کرج ، مرکز شهر و غرب تهران هستیم.             

    (  به مابسپارید ازما بخواهید  )  

 ( درصورت تمایل فایل فروش یا اجاره ملکتان تماس حاصل نموده یا مشخصات را به شماره 09122967839 واتساپ یا تلگرام نمایید ) 


 

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال