امروز ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
۰۹۱۲۲۹۶۷۸۳۹
امروز ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
۰۹۱۲۲۹۶۷۸۳۹

شرکت بستنی اطمینان آذرگل که تولید کننده انواع بستنی با نام تجاری ( آدلین ) و نیز محصول پشمک با نام تجاری ( حاج عبداله ) می باشد ، کار خویش را از سال ۱۳۳۰ با تولید پشمک و بستنی بصورت سنتی آغاز نموده و در سال ۱۳۷۹ در محل فعلی شرکت واقع در شهرک صنعتی شهید سلیمی تبریز اقدام به تولید صنعتی و انبوه نموده است .

حاج عبدالله» نمرده است/ مردی که شب یلدا مهمان تمام ایرانی‌هاست | خبرگزاری  فارس

حاج عبداله روحی در سال 1302 متولد شده و کارخانه تولید پشمک و بستنی را در سال 1330 بنیانگذاری کرده است و در سال 1381 دارفانی را وداع گفته است.

صنعت پشمک به گونه ای که امروزه ما آن را می شناسیم ، مراحل تکامل خود را در شهر تبریز سپری نموده است. با وجود این سر آغاز آن را باید در شهر یزد جست ، چرا که پشمک از قاره اروپا و خاورمیانه به ایران راه یافته است . جالب است بدانیم فروش پشمک از حالت فله ای به بسته بندی مدرن و اتیکت زنی برای اولین بار توسط این شرکت جا افتاده است . بطوریکه این محصول بصورت عمده علاوه بر اقصی نقاط میهن عزیزمان ایران ، به تعدادی از کشورهای جهان از جمله کشورهای حوزه خلیج فارس ، آلمان ، استرالیا ، کانادا و نیز کشورهای آسیای میانه صادر می گردد . از دستاوردهای دهه هشتاد این شرکت ، تولید پشمک میوه ای ، لقمه ای و لقمه ای با روکش شکلاتی می باشد که در نوع اخیر برای اولین بار توسط این شرکت تولید گردیده است .

این شرکت تدوین گر اولین استاندارد ملی ایران در تولید محصول پشمک در سال 79 بوده است و نام "حاج عبداله" به احترام بنیانگذار این کارخانه به عنوان برند محصولات تولیدی مورد استفاده قرارمی گیرد.

پشمک حاج عبدالله،به عنوان دومین کالای صادراتی جمهوری اسلامی ایران در بخش غذایی ار استان آذربایجان شرقی به آمریکا، پس از برجام شد.

 

خط مشی و اهداف کیفیتی :

خط مشی شرکت افزایش تولید ، تصاحب سهم بیشتر در بازار ، تنوع و نوع آوری ، بهینه نمودن خطوط تولید و فرآوری پشمک ، احترام به دیدگاه مشتریان می باشد.

اهداف شرکت بهبود مستمر کیفیت و بهبود سرویس دهی و عرضه مطلوب می باشد.

 

 فروشگاه آنلاين پشمك حاج عبداله متعلق به كارخانه پشمك حاج عبداله

با احترام به حقوق مشتريان محترم در راستاي دسترسي به  موقع و آسان براي تهيه  انواع محصولات پشمك حاج عبداله در اقصي نقاط ايران و جهان  با اخذ مجوزهاي لازم و نماد اعتماد وب سايتهاي فروشگاهي ايران با بهره گيري از درگاه پرداخت الكترونيك ايمن و سريع به پرداخت از شب يلداي سال 1395 در خدمت مشتريان محترم می باشد .

اهداف اصلي مديران سايت فروشگاه آنلاين پشمك حاج عبداله را ميتوان در موارد ذيل نام برد:

1: اطلاع از جديدترين  محصولات عرضه شده كارخانه پشمك حاج عبداله

2: دسترسي به با كيفيت ترين و استاندارد ترين پشمك ايران از طريق شبكه اينترنت از هر كجاي دنيا

3: دريافت نظرات مشتريان محترم پشمك حاج عبداله در هر لحظه از شبانه روز

4: پاسخگويي آنلاين و سريع به درخواست ها و سوالات مشتريان محترم

5: ارسال سريع و ايمن انواع پشمك حاج عبداله خريداري شده در اسرع وقت به مشتريان محترم

6: ايجاد بستر مناسب براي درخواست نمونه هاي صادراتي انواع پشمك حاج عبداله براي صادر كنندگان محترم و خريداران عزيز خارج از كشور

7: ارسال هداياي ويژه در انواع مناسبتهاي مختلف سال به مشتريان محترم

8: ايجاد شبكه تهيه و توزيع بسته هاي ويژه هديه پشمك حاج عبداله به سفارش مشتريان محترم به اقوام و دوستان و آشنايان مشتريان در تمام نقاط كشور

9: ارسال پشمك هديه به سفارش مشتري به گيرنده ديگر در هر آدرسي كه خريدار محترم اعلام نمايند . (هديه روز تولد . شب يلدا . سالگرد ازدواج و روز زن و مادر . هديه روز پدر و ساير مناسبتها

 

اطلاعات تماس

راه های ارتباط با شرکت

آدرس کیلومتر ۳۵ جاده تبریز - آذرشهر ، شهرک صنعتی شهید سلیمی ، خیابان ۲۰متری دهم ، شرکت بستنی اطمینان

پست الکترونیکی   این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

تلفن های تماس تلفن های تماس شرکت 4 - 34328221-041

 

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال