امروز ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
۰۹۱۲۲۹۶۷۸۳۹
امروز ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
۰۹۱۲۲۹۶۷۸۳۹

محسن اخوان جم، بنیانگذار لوازم آشپزخانه اخوان، حدود ۵۰ سال پیش و باتوجه به نیاز کشور به محصولات توکار آشپزخانه کارخانه و مجموعه‌ای را راه‌اندازی کرد که هم اکنون به بزرگترین کارخانه تولید تجهیزات توکار آشپزخانه تبدیل شده و به تعداد زیادی از کشورهای هماسایه و اروپایی صادرات دارد.


زندگینامه محسن اخوان جم، بنیانگذار لوازم آشپزخانه اخوان

شرکت «اخوان جم» به عنوان یکی از قدیمی ترین شرکت‌های تولیدکننده لوازم آشپزخانه و خانگی در کشور شناخته می‌شود که توسط محسن اخوان جم راه‌اندازی شد. این مجموعه صنعتی در سال ۱۳۴۸ (حدود ۵۰ سال پیش) فعالیت خود را در زمینه طراحی و تولید قطعات پرسی آغاز کرد و باتوجه به نیاز جامعه به لوازم آشپزخانه توکار و با برنامه‌ریزی دقیق تولید سینک‌های ظرفشویی را شروع کرد. پرس کاری استیل فرایندی بسیار تخصصی است و با دانش فنی گروه اخوان و بهره مندی از پرس های هیدرولیک تناژ بالا و مدرن، این مجموعه به عنوان یکی از مراکز مهم درامر کشش استیل در کشور شناخته می شود.همچنین استفاده از تکنولوژی و تجهیزات روز اروپا باعث تمایز این مجموعه از سایر رقبا شده است. محسن اخوان جم در کنار تولید انواع سینک های ظرفشویی از سال ۱۳۶۴ در پروژه توسعه مجموعه تولید انواع اجاق گازهای توکار، انواع فرهای توکار برقی و گازی، انواع هود آشپزخانه و گاز مبله را هم به مرور زمان در این مجموعه کلید زد. این مجموعه هم اکنون ظرفیت تولید روزانه ۶ هزار دستگاه لوازم خانگی توکار را دارد و از همین رو نیز کارخانه اخوان جم به عنوان بزرگترین تولیدکننده لوازم خانگی توکار در کشور شناخته می‌شود. همچنین سه سال پیش این مجموعه به عنوان یکی از یکصد برند ارزشمند کشور در یازدهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران، انتخاب شد. محسن اخوان جم مدیرعامل و بنیانگذار این مجموعه معتقد است کیفیت، تنوع و خدمات گسترده به مشتریان و مصرف کنندگان وجه تمایز برند اخوان از سایرین برندها است. شرکت اخوان با در اختیار داشتن تیم مهندسی و R&D متشکل از کارشناسان و افراد باتجربه ایرانی توانسته است شاخص سنجش کیفی و تنوع برای سایر تولیدکنندگان باشد. در حال حاضر حدود هزار نفر نیروی ماهر و سی نفر کارشناس متخصص در تیم مهندسی این شرکت مشغول کارهستند.

این کارخانه تولیدی که توسط محسن اخوان جم تاسیس شد، فعالیت خود را در سال چهل و هشت (۵۰ سال پیش) در زمینه تولید قطعات پرسی آغاز کرد.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، البته با توجه به نیاز مشتریان به لوازم توکار آشپزخانه برنامه ریزی دقیق، در اولین قدم تولید سینک اخوان را در سبد کالای خود قرار داد. محصولات اصلی این شرکت از سال ۶۴ تاکنون علاوه بر سینک ظرفشویی (توکار، روکار، شیشه‌ای و زیر کورین) تولید اجاق گاز صفحه‌ای اخوان (شیشه‌ای، استیل لمسی) انواع فر توکار اخوان به صورت برقی، برقی گازی و گازی، انواع هود آشپزخانه و گاز مبله بوده و در این مدت ظرفیت‌سازی روزانه ۶ هزار دستگاه لوازم خانگی توکار صورت گرفته است. اخوان جم در حال حاضر به عنوان بزرگترین تولیدکننده لوازم خانگی توکار در کشور شناخته می‌شود.

قسمت کوچکی از افتخارات کارخانه اخوان:
* دارای استاندارد اروپا و ایران
* برنده تندیس طلایی کیفیت از سویس و آلمان
* خدمات پس از فروش گسترده در سراسر کشور
* تندیس اجلاس مدیر شایسته ملی
* بزرگترین تولید کننده هود در خاورمیانه
* دریافت سیمرغ زرین انتخاب ملی و استاندارد و بین المللی
* بالاترین میزان تنوع تولید فر توکار در ایران
* جشنواره قهرمانان صنعت سال ۹۵
* دریافت گواهینامه ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان
* دریافت سیستم مدیریت کیفیت Iso ۹۰۰۱
* برگزیده زرین کنگره ملی حماسه اقتصادی در سال ۱۳۹۲

برنامه ریزی و توسعه گروه اخوان منجر به تنوع بی نظیر محصولات خانگی شامل انواع سینک ظرفشوئی، انواع اجاق صفحه‌ای و مبله استیل و شیشه‌ای، فر توکار گازی و برقی، انواع هودهای آشپزخانه شده است. اکنون گروه صنعتی اخوان با وسعتی بالغ بر ۲۰۰۰۰۰ متر مربع مساحت و سالن‌های تولید منحصر به فرد مانند نگینی درخشان در شهرک صنعتی عباس آباد در حال کار بوده و بیش از ۷۰۰ نفر نیروی کارگری و متخصص به طور مستقیم در آن اشتغال دارند در تولید محصولات کارخانه اخوان از دستگاه‌های پیشرفته روز دنیا استفاده شده است.

ارتباط تنگاتنگ مدیریت و واحد طراحی مهندسی کارخانجات اخوان با سازندگان و تولیدکنندگان ماشین‌آلات پیشرفته در اروپا موجب انتقال دانش فنی روز تولید این محصولات به کارخانه شده است. تمام محصولات گازسوز این کارخانه موفق به دریافت گرید انرژی A شده اند.

محصولات این شرکت علاوه بر مصرف در بازار داخل به کشورهای همسایه و تعدادی از کشورهای اروپایی صادر می‌شود.

بالاترین میزان تنوع در تولید محصولات توکار به همراه بیشترین سهم از بازار داخلی مربوط به این کارخانه است که به طور مثال می‌توان حدود ۳۶ مدل فر توکار در انواع طرح، رنگ، و سوخت مصرفی به همراه ۱۰۰ مدل گاز صفحه‌ای و سینک ظرفشویی معرفی کرد. در بین تولیدات می‌توان از رنج قیمت پایین تا محصولاتی لوکس و کیفیت بسیار بالا را دید. شایان ذکر است محصولات گروه صنعتی اخوان در گسترده‌ترین شبکه فروش و با قوی‌ترین سیستم خدمات پس از فروش خدمتگذار هموطنان عزیز است.

منبع: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران


 

                 اخوان - همواره پیشگام               

گروه صنعتی اخوان جم

          ما هر لحظه خود را به روز می کنیم چرا که همواره هدف کارخانه اخوان از بدو تاسیس در سال 1348 تا کنون ، پیشگام بودن در تولید بوده است.          

تولیدی که بر پایه مهندسی نوآورانه، طراحی منحصر به فرد و خاص، درکنار کیفیت بالای آنها استوار است. این ارزش ها همچنان هم سنگ بنای موفقیت مجموعه ما قراردارد و به همراه روحیه کار آفرینی مستمر با اقدامات مبتنی بر آفرینش و همچنین احساس مسئولیت در قبال محصولات تولیدی مان سبب شده است بیش از 50 سال در کنار شما باشیم. 
آقای محسن اخوان تجارت خود را با ورق های فلز در شهر تهران آغاز کرد. درسال 1348 با مجوز وزارت صنايع و معادن استان تهران کارخانه اخوان توسط آقاي محسن اخوان جم تاسيس گرديد. فعاليت توليدي اين گروه بزرگ با توليد قطعات پرسي در صنعت ابزار و تجهيزات مرتبط با ساختمان سازي شروع و با توجه به رشد صنعت ساختمان و نياز كشور به توليدات با كيفيت لوازم آشپزخانه ، مجوز توليد سينك ظرفشوئي از جنس استيل را اخذ نموده و با دانش و تجربه بالا اين صنعت را توسعه و بهبود بخشيد. و با گسترش امکانات تولید و همچنین بهینه سازی دستگاه های تولید سینک، ساخت این دسته از محصولات را در مجموعه اخوان گسترش داد . پس از چند سال فرزندان محسن اخوان ، با گذراندن تحصیلات خود در کشورهای آلمان و آمریکا و یادگیری فنون جدید و کار آمد روز دنیا ، به این کارخانه پیوستند.و با توسعه و تحقیقات و راه اندازی آزمایشگاه های معتبر تست در کارخانه و با همکاری پدرشان توانستند 5 خط تولیدی بزرگ هود، فر،گاز صفحه ، گاز مبله و شیرآلات را راه اندازی کرده و به تولیدات مجموعه اضافه نمایند.آنها با تغییر در روند تولیدات و استفاده از سیستم های رباتیک کاملاً خودکار و فن آوری لیزر دقیق برای پاسخگویی به انتظارات زیاد آقای اخوان در کیفیت تولید محصولات ، و دارا بودن استانداردهای روز و نوآوری بالا بهترین محصولات را در طی سالها تولید نمودند . همکاری مستمر خانواده اخوان در زمینه های مدیریتی مجموعه در طی سالهای گذشته توانسته امروز حدود 1000 نفر پرسنل را در این کشور در جهت تولید لوازم توکار آشپزخانه رهبری کند و بدلیل متعهد بودن به رضایت مندی مشتریان خود بخش خدمات پس از فروش بسیار حرفه ای را راه اندازی نموده است. اخوان در نتیجه تعهد خود به کیفیت و طراحی های بسیار مدرن ، توانسته است در محصولاتی با کیفیت بالا در صنعت لوازم آشپزخانه ایران از مزیت رقابتی قابل توجهی برخوردار شود و درنتیجه به طور مداوم سهم بازار و ظرفیت تولید خود را گسترش دهد و در توسعه طیف وسیعی از این گروه محصولات سرمایه گذاری کند و گامی بزرگ در جهت ارتقاء و پیشرفت کشورمان بردارد و بزرگترین کارخانه تولید لوازم توکار آشپزخانه را در دست داشته باشد. 


                  برای اطلاع از آخرین اخبار اقتصادی ، صنعتی ، حوادث و قیمتهای لحظه ای ارز ، دلار ، طلا و سکه اینجا کلیک کنید.


                  دانستنیهای حقوقی

                  درباره شهرکهای صنعتی

                  سرگذشت کارآفرینان

                  نکات مهم درباره انبار

                 ارز ، دلار ، طلا و سکه

                 اقتصادی ، صنعتی ، حوادث


املاک صنعتی پایتخت

 املاک صنعتی پایتخت 

 جامعترین مرکز اطلاعات املاک در کشور  

 جاده مخصوص کرج (لشگری) ، جاده قدیم کرج (فتح) 

 مرکز شهر ، غرب تهران 

 خرید و فروش ، رهن و اجاره انواع ملک شامل: 

 انبار ، سالن ، سوله ، کارگاه ، کارخانه ، اداری ، تجاری ، فروش کارخانه 

انبارهای مواد غذایی ، آرایشی بهداشتی ، دارویی ، فروشگاههای اینترنتی

انبار ، کالاهای تجاری ، بازرگانی ، انبارهای عمومی و اختصاصی

کارخانجات تولیدی ، غذایی ، دارویی ، صنعتی ، شیمیایی

مطبخ ، کترینگ آشپزخانه صنعتی ، رستوران ، تالار و باغ تالار ، باغ و باغچه

تجاری ، تعمیرگاه مجاز ، نمایندگی ، کارواش ، گاراژ

اداری ، دفترکار ، سالن فیلمبرداری ، کنفرانس ، همایش

انبار روباز ، انبار سنگ ، کاشی ، سرامیک ، مصالح و آهن آلات ، دپوی خودرو

زمینهای کشاورزی و صنعتی ...

www.paytakhtmelk.ir

www.sulesara.ir

۰۲۱۶۶۱۸۸۸۵۳ – ۰۲۱۴۴۵۲۲۰۵۷

 ۰۹۱۲۲۹۶۷۸۳۹ افشار 

نیازمند املاک اداری ، تجاری ، صنعتی شما جهت

 رهن و اجاره یا خرید و فروش در جاده مخصوص کرج ، جاده قدیم کرج ، مرکز شهر و غرب تهران هستیم.             

    (  به مابسپارید ازما بخواهید  )  

 ( درصورت تمایل فایل فروش یا اجاره ملکتان تماس حاصل نموده یا مشخصات را به شماره 09122967839 واتساپ یا تلگرام نمایید ) 

 

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال