امروز ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
۰۹۱۲۲۹۶۷۸۳۹
امروز ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
۰۹۱۲۲۹۶۷۸۳۹

 زندگینامه مهدی معصومی اصفهانی، مالک شرکت تلاونگ 

مهدی معصومی، بنیانگذار شرکت تلاونگ که کارآفرینی را مدیریتی هنرمندانه می‌داند، از داستان زندگی خود می‌گوید. روزهایی که از سختی‌های کار، اشکش درآمده اما پا پس نکشیده است. معصومی از معدود کسانی باشد که معتقد است برای شروع یک کسب و کار، شرط اول صداقت است و بار کج به منزل نمی‌رسد. بهتر است داستان زندگی این کارآفرین را از زبان خودش بخوانید.

مالک شرکت تلاونگ کارآفرینان موفق ایرانی زندگینامه کارآفرینان راز موفقیت راز پولدار شدن پولدار شدن در ایران بیوگرافی میلیاردرهای ایران بیوگرافی ثروتمندان ایران اسامی ثروتمندان ایران اخبار کارآفرینی اخبار صنایع غذایی

شروع یک جوان

وقتی دبیرستان را تمام کردم، به خاطر انقلاب فرهنگی، دانشگاه‌ها تعطیل بود. در آن زمان در تمامی زمینه‌ها جو انقلابی و موج کار و تولید حاکم بود. یکی از بستگان ما یک مرغداری را بدون مطالعه با دستگاه‌های خارجی خریداری کرده بود. او به پدر و عموهای من مراجعه کرد چون نمی‌دانست باید چه کار کند و به پول احتیاج داشت. آن موقع ۱۸ سالم بود که وارد این کار شدم. کاری بسیار سخت که نیاز به فعالیت زیاد داشت. کار را که استارت زدیم در‌‌ همان هفته اول بانک آمد و همه سرمایه‌مان را گرفت چون صاحب قبلی بدهکار بود. البته خریدار از این موضوع اطلاع داشت ولی هیچکس فکر نمی‌کرد به این زودی نیاز به پرداخت بدهی‌ها باشد. در نتیجه روزی که کارمان را شروع کردیم، پولی در بساط نداشتیم. البته مجموعه بسیار بزرگی بود و ما تصور می‌کردیم یک مرغداری بسیار مدرن داریم که در این مورد هم کلاه سرمان رفته بود. آن مجموعه ۱۰ سالن بزرگ داشت که فروشنده سر هر کدام از سالن‌ها را تجهیز کرده و نشان داده بود اما بعدا فهمیدیم باقی سالن خالی است. ما ماندیم با گرفتاری‌ها، بدهی‌ها و تجربه و تخصصی که نداشتیم! پدرم در حوزه چاپ فعالیت می‌کرد و شریکم آقای قلمساز تخصصش بازار ساعت و طلا بود. 

مالک شرکت تلاونگ کارآفرینان موفق ایرانی زندگینامه کارآفرینان راز موفقیت راز پولدار شدن پولدار شدن در ایران بیوگرافی میلیاردرهای ایران بیوگرافی ثروتمندان ایران اسامی ثروتمندان ایران اخبار کارآفرینی اخبار صنایع غذایی

 مهدی معصومی اصفهانی  

در خرداد ۱۳۴۲ در تهران و در خانواده ای بازرگان بدنیا امد و از موسسه فرهنگی نیکان  فارغ التحصیل گردید.بلافاصله بعد از اتمام تحصیلات و با توجه به ذات اقتصادی وارد صنعت طیور گردید.

او کار خود را در سال ۱۳۶۱ با راه اندازی واحد ۲۰۰ هزار قطعه ای مرغ تخم گذار در منطقه چهاردانگه تهران اغاز و سپس  شرکت مرغ گوشتی به ظرفیت ۱۷۰ هزار قطعه در سال ۱۳۶۷ در منطقه کردان را تاسیس نمود.راه اندازی کارخانه تولید مکمل های غذایی طیور «ویتامین و مواد معدنی» در سال ۱۳۷۲ با تحول در فرمولاسیون و تنوع نژادهای مختلف را می توان نقطه تحول او و همچنین صنعت طیور کشور نامید. در طول خدمات کاری از صدها طرح تحقیاتی در مراکز خصوصی و دولتی حمایت مالی و  فنی نموده است که  حاصل ان تولید تخم مرغ غنی شده و تولبد انبوه ان در بازار اشاره نمود. او همچنین موسس دانشگاه علمی-کاربردی تلاونگ می باشند.

از دیگر فعالیت های اموزشی ایشان را ه اندازی اولین پایگاه جامع اطلاع رسانی در صنعت مرغداری اشاره نمود. او هم اکنون رئیس هئیت مدیره و مدیرعامل چندین شرکت وابسته به صنعت طیور از جمله هولدینگ اقتصادی تلاونگ و عضو هیئت نمایندگان دوره هشتم اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران نیز می باشد.

شرکت صنایع تخم مرغ تلاونگ با بیش از ۴۰ سال سابقه‌ی فعالیت در صنعت طیور کشور، نخستین واحد تولید تخم‌ مرغ بسته‌بندی شناسنامه‌دار و تخم‌ مرغ مایع کشور است و به‌تازگی نیز موفق به تولید محصولات صنایع تبدیلی پر پایه‌ی تخم‌ مرغ در کشور شده است. گستره‌ی بازار شرکت در ۲۰ استان کشور با بیش از ۱۳۰۰ مشتری و ۲۸ نماینده است و سالانه بیش از ۵۵۰۰ تُن انواع محصولات را روانه‌ی بازار می‌کند.

تلاونگ در این سال‌ها موفق به اخذ گواهینامه‌های استاندارد ISO، HACCP، حلال، تندیس سیب سلامت و جایزه‌ی جهانی تخم مرغ بلورین از انجمن تخم‌ مرغ جهانی IEC شده است.

 مهندس محمد معصومی، پسر آقای معصومی  

که در حال حاضر مدیرعاملی مجموعه تلاونگ را برعهده دارد، با اشاره به تجربیات مدیریتی خود بعنوان یک مدیر جوان اظهار کرد: مجموعه تلاونگ تلاش دارد تا برند خود را ارتقا داده و جهانی کند و اگر چه در همه این سالها نیز استانداردهای آن از صنعت تخم مرغ داخلی بالاتر بود اما همچنان می کوشد تا در سطح استانداردهای جهانی فعالیت کرده و در صنعت جهانی تخم مرغ نوآوری ایجاد کنیم. از جمله این نوآوری ها، تولید ساندویچ با پایه سفیده تخم مرغ بود که برای اولین بار در جهان انجام شد و مورد توجه بسیاری از کشورها قرار گرفت.

او ادامه داد: ما طی دو سه سال اخیر تغییرات زیرساختی زیادی در این مجموعه ایجاد کردیم که هزینه زیادی داشت اما نتیجه آن را در آینده قطعا خواهیم دید.

 حامد معصومی، پسر دیگر آقای معصومی  

که مدیریت بخش برندسازی و فروش مجموعه تلاونگ را برعهده دارد نیز در این نشست گفت: یکی از برنامه های آتی مجموعه ما، تولید نوشیدنی بر پایه تخم مرغ است که می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای انواع نوشیدنی های مضر رایج در سبد مصرف خانوار شود.

او گفت: تولید محصولات دیگر با پایه تخم مرغ از جمله لوازم آرایش نیز در برنامه ما قرار دارد.

ساتین


برای اطلاع از آخرین اخبار اقتصادی ، صنعتی ، حوادث و قیمتهای لحظه ای ارز ، دلار ، طلا و سکه اینجا کلیک کنید.


دانستنیهای حقوقی

درباره شهرکهای صنعتی

سرگذشت کارآفرینان

نکات مهم درباره انبار

ارز ، دلار ، طلا و سکه

اقتصادی ، صنعتی ، حوادث


املاک صنعتی پایتخت

 املاک صنعتی پایتخت 

 جامعترین مرکز اطلاعات املاک در کشور  

 جاده مخصوص کرج (لشگری) ، جاده قدیم کرج (فتح) 

 مرکز شهر ، غرب تهران 

 خرید و فروش ، رهن و اجاره انواع ملک شامل: 

 انبار ، سالن ، سوله ، کارگاه ، کارخانه ، اداری ، تجاری ، فروش کارخانه 

انبارهای مواد غذایی ، آرایشی بهداشتی ، دارویی ، فروشگاههای اینترنتی

انبار ، کالاهای تجاری ، بازرگانی ، انبارهای عمومی و اختصاصی

کارخانجات تولیدی ، غذایی ، دارویی ، صنعتی ، شیمیایی

مطبخ ، کترینگ آشپزخانه صنعتی ، رستوران ، تالار و باغ تالار ، باغ و باغچه

تجاری ، تعمیرگاه مجاز ، نمایندگی ، کارواش ، گاراژ

اداری ، دفترکار ، سالن فیلمبرداری ، کنفرانس ، همایش

انبار روباز ، انبار سنگ ، کاشی ، سرامیک ، مصالح و آهن آلات ، دپوی خودرو

زمینهای کشاورزی و صنعتی ...

www.paytakhtmelk.ir

www.sulesara.ir

۰۲۱۶۶۱۸۸۸۵۳ – ۰۲۱۴۴۵۲۲۰۵۷

 ۰۹۱۲۲۹۶۷۸۳۹ افشار 

نیازمند املاک اداری ، تجاری ، صنعتی شما جهت

 رهن و اجاره یا خرید و فروش در جاده مخصوص کرج ، جاده قدیم کرج ، مرکز شهر و غرب تهران هستیم.             

    (  به مابسپارید ازما بخواهید  )  

 ( درصورت تمایل فایل فروش یا اجاره ملکتان تماس حاصل نموده یا مشخصات را به شماره 09122967839 واتساپ یا تلگرام نمایید ) 

 

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال