امروز ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
۰۹۱۲۲۹۶۷۸۳۹
امروز ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
۰۹۱۲۲۹۶۷۸۳۹

رفتار دوگانه در بازار/کدام خودروها گران شدند؟

  رفتار دوگانه در بازار/کدام خودروها گران شدند؟

بازار خودرو امروز روز آٰرامی را سپری کرد تا در هفته‌ای که در اغلب روزهایش بازار روندی افزایشی داشت، آخر هفته به آرامی آغاز شود.

به گزارش خبرآنلاین بازار امروز برای محصولات سایپا بسیار آرام بود به گونه‌ای که هیچ تغییری در قیمت‌ها مشاهده نمی‌شود. بر این اساس امروز تیبا صندوق دار همچنان ۶۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان خرید و فروش شد که این نرخ حدود ۱۸ میلیون بیش از نرخ مصوب کارخانه است. تیبا دو نیز ۶۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان ارزش گذاری شد و ساینا هم در همین حدود و بر پله ۶۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی ایستاد. همچنین کوبیک دنده‌ای نیز به ارزش ۷۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در اختیار مشتریانش قرار گرفت.

در سوی دیگر بازار ایران خودرویی‌ها نیز گرچه روز آرامی را سپری کردند اما رفتار دوگانه‌ای را هم در پیش گرفتند. به نحوی که سمند ال ایکس با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی به ۸۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید. در طرف مقابل سمند EF۷ با کاهش قیمت ۳۰۰ هزار تومانی به استقبال مشتریانش آمده و در بازار ۹۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری می‌شود.  

پژو ۴۰۵ جی ال ایکس نیز با افزایش ۵۰۰ هزار تومانی قیمت خود را به ۸۰ میلیون تومان رساندند. در مقابل جی ال ایکس دو گانه سوز یک میلیون تومان ارزان‌تر و به قیمت ۹۸ میلیون تومان خرید و فروش شد. 



پژو ۲۰۶ تیپ ۲ امروز بدون تغییر روی نرخ ۹۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان متوقف شده است. باید توجه داشته باشید که نرخ مصوب کارخانه برای این محصول ایران خودرو ۲۶ میلیون تومان کمتر از قیمت روز بازار است و حدود ۶۷ میلیون تومان اعلام می‌شود. این اختلاف برای پژو ۲۰۶ تیپ ۵ به اوج خود می‌رسد. در حالی که نرخ مصول کارخانه برای این محصول ۷۹ میلیون تومان است، اما قیمت روز پژو ۲۰۶ تیپ ۵ در بازار حدود ۳۶ میلیون تومان گران‌تر و معادل ۱۱۵ میلیون تومان در نظر گرفته می‌شود. پژو ۲۰۶ صندوق‌دار هم این روزها اختلاف ۳۵ میلیونی با نرخ مصوب دارد و در بازار ۱۱۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری می‌شود.  

پژو پارس امروز شرایطی مشابه پژو ۲۰۶ را تجربه می‌کند و تغییری نسبت به روز گذشته ندارد. قیمت روز پژو پارس در حال حاضر ۱۰۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است. امروز رانا با افزایش قیمت به استقبال مشتریان آمده و حدود ۶۰۰ هزار تومان گران شده است. فعالان بازار امروز رانا را با نرخ ۹۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌کنند. از طرف دیگر دانگ‌فنگ H۳۰ همچنان روی قیمت ۱۶۳ میلیون تومان متوقف شده است.  

دنا معمولی تیپ ۲ امروز مثل هفته پیش در بازار حدود ۱۳۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. دیگر مدل‌های دنا هم رفتار مشابهی از خود نشان می‌دهند. طوری که دنا پلاس در بازرا روی نرخ ۱۵۰ میلیون تومان متوقف شده و حدود ۴۰ میلیون بیشتر از نرخ مصوب کارخانه خرید و فروش می‌شود. دنا پلاس توربو هم این روزها در بازار به ۱۸۴ میلیون تومان رسیده است.


آخرین قیمت پراید/١١١ در یک قدمی ۵۵ میلیون تومان

آخرین قیمت پراید/١١١ در یک قدمی ۵۵ میلیون تومان

بازار پراید امروز همانند بازار دیگر محصولات سایپا بود؛ کم تغییر و بی نوسان.

به گزارش خبرآنلاین امروز قیمت پراید در امتداد نرخ همه خودروهای سایپا که نسبت به دیروز تغییری نداشتند، بی تغییر باقی ماند. این امر به این معناست که پراید صندوق دار سایپا ۱۳۱ همچنان ۵۰ میلیون تومان فروخته می‌شود؛ این در حالی است که قیمت مصوب کارخانه این خودرو ۳۷ میلیون تومان است. پراید هاچ بک نیز بدون تغییر همچنان ۵۴میلیون و ۸۰۰ هزار تومان دست به دست می‌شود که بالغ بر ۱۵ میلیون گران‌تر از کارخانه است. در میان انواع پراید، پراید وانت بیشترین اختلاف را با قیمت مصوب دارد؛ این خودرو در حالی در کارخانه به قیمت ۴۰ میلیون تومانی قیمت‌گذاری شده که در بازار امروز ۵۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان خرید و فروش شد.


واگذاری خودروسازان تا پایان سال ۹۹ قطعی شد

واگذاری خودروسازان تا پایان سال ۹۹ قطعی شد

برنا نوشت: به گفته سرپرست معاونت امور حقوقی، مجلس و استانهای وزارت صمت، خودروسازان تا پایان سال ۹۹ واگذار می شوند.

افشار فتح الهی با بیان این خبر افزود: واگذاری این شرکت ها در سه مرحله تعریف شده است، که باید انجام بشود.

وی در ادامه تشریح کرد: مرحله اول واگذاری اموال غیرتولیدی آنها است که الان شروع شده و بخشی از آنها واگذار شده و بخشی دیگر با فرآیند کارشناسی در حال انجام است.

سرپرست معاونت امور حقوقی، مجلس و استانهای وزارت صمت با بیان اینکه سطح دیگر واگذاری مربوط به شرکت های زیرمجموعه وابسته به خودروسازان است، گفت: واگذاری این شرکت ها ممکن است در قالب سهام یا مالکیت کامل باشد که در بخشی از شرکتهای اولویت دار این کار شروع شده است.

فتح الهی ادامه داد: در نهایت نیز واگذاری شرکتهای اصلی است که طبق برنامه زمان بندی ما تا پایان سال ۱۳۹۹ باید انجام بشود و تا آن موقع همه این سه مرحله باید انجام شده باشد.

وی افزود: در جلسه ای که با اعضای هیات مدیره شرکت ها و دستگاه های مرتبط داشتیم روی این موضوع تاکید شده است که این شرکتها موظف هستند تا بر اساس این برنامه کار را با رعایت الزامات قانونی جلو ببرند.


کاهش ۲۵ درصدی تولید خودرو در ۹ ماهه امسال + جدول

کاهش ۲۵ درصدی تولید خودرو در ۹ ماهه امسال + جدول

فارس نوشت: تولید انواع خودرو در ۹ ماهه امسال به ۵۷۲ هزار و ۹۶۵ دستگاه رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۴.۸ درصد افت داشته است.

طی ۹ ماهه امسال ۵۷۲ هزار و ۹۶۵ دستگاه انواع خودرو توسط شرکت‌های خودروساز کشور به تولید رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش ۲۴.۸ درصدی را تجربه کرده است. از این رقم، ۵۲۴ هزار و ۱۶۷ دستگاه مربوط به تولید سواری بوده که در این بخش نیز شاهد کاهش ۲۶.۳ درصدی در مقایسه با تولید ۹ ماهه سال گذشته هستیم. 

از ابتدای سال تا پایان آذر امسال تولید ون با افت ۸۶.۲ درصدی و تولید مینی‌بوس و میدل‌باس نیز با افت ۵۴.۶ درصدی همراه بوده است. همچنین در این مدت تولید اتوبوس ۲۸.۴ درصد و تولید کامیونت، کامیون و کشنده نیز ۷۳.۷ درصد افت داشته است. در عین حال تولید وانت با رشد ۱۸.۱ درصدی همراه بوده است.

* افت ۲۸ درصدی تولید ایران خودرو

در ارزیابی تولید خودرو طی ۹ ماهه امسال در ایران خودرو نیز باید به کاهش ۲۷.۶ درصدی تولید انواع خودرو اشاره کنیم به طوری که در این مدت ۲۴۳ هزار و ۳۵۱ دستگاه خودرو در این گروه خودروسازی به تولید رسیده است.

طی ۹ ماهه امسال ۲۳۹ هزار و ۶۹۶ دستگاه سواری در گروه ایران خودرو تولید شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۶.۹ درصد افت داشته است.

* کاهش ۹ درصدی تولید سایپا

تولید انواع خودرو در ۹ ماهه توسط گروه صنعتی سایپا نیز با افت ۸.۷ درصدی همراه بوده و به ۳۰۰ هزار و ۱۰۶ دستگاه رسیده است. در این مدت تولید سواری توسط گروه سایپا نیز ۲۶۳ هزار و ۵۳ دستگاه بوده که نسبت به ۹ ماهه سال گذشته ۱۲.۷ درصد کاهش داشته است.

* رشد تولید آذرماه

در بررسی وضعیت تولید خودرو در آذرماه نیز باید به تولید ۸۵ هزار و ۷۴۰ دستگاه انواع خودرو در کشور اشاره کنیم که نسبت به آذر سال گذشته رشد ۱۰۳ درصدی را تجربه کرده است. آذر امسال ۷۸ هزار و ۹۳۹ دستگاه سواری در کشور به تولید رسید که نسبت به آذر سال گذشته ۱۰۴.۵ دستگاه رشد داشته است. 

 

طی آذر امسال ۴۰ هزار و ۶۵۶ دستگاه انواع خودرو توسط ایران خودرو به تولید رسید که نسبت به آذر ۹۷ رشد ۱۰۱.۳ درصدی را داشته است. در این ماه ۳۹ هزار و ۴۰۴ دستگاه سواری توسط ایران خودرو تولید شده که نسبت به آذر سال گذشته ۱۰۳.۴ درصد رشد داشته است. 

در مورد تولید گروه سایپا طی آذر امسال نیز باید به تولید ۴۰ هزار و ۶۶۲ دستگاه انواع خودرو اشاره کنیم که نسبت به آذر سال گذشته ۱۶۱.۱ درصد رشد داشته است. تولید سواری توسط سایپا نیز طی آذر امسال ۳۵ هزار و ۶۳۱ دستگاه بود که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۱۶۲.۹ درصدی را تجربه کرده است.


پیش فروش ایران‌خودرو از چند ساعت دیگر

پیش فروش ایران‌خودرو از چند ساعت دیگر

فردا، چهارشنبه ۱۱ دی ماه امسال فروش فوری تنظیم بازار ایران‌خودرو به روش اعتباری در رهن شرکت ایران خودرو انجام خواهد شد.

به گزارش خبرانلاین، امروز چهارشنبه ۱۱ دی ماه امسال فروش فوری تنظیم بازار ایران‌خودرو به روش اعتباری در رهن شرکت ایران خودرو انجام خواهد شد.

ایران‌خودرو در این مورد اعلام کرده است: «بدین‌وسیله به اطلاع کلیه نمایندگان محترم شرکت ایران‌خودرو می‌رساند، فروش اعتباری محصولات ایران خودرو به تعداد بسیار محدود از ساعت ۱۱ صبح روز چهارشنبه مورخ یازدهم تا زمان تکمیل ظرفیت به شرح جدول پیوست و با شرایطی ارائه می‌گردد. با هدف جلوگیری از ثبت‌نام واسطه‌ها و افزایش امکان ثبت نام برای مصرف‌کننده نهایی خودرو، شرکت ایران‌خودرو فیلترهایی را مطابق شرط و شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه مربوطه قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه، ثبت نام مشتری از سوی شرکت ایران خودرو یک طرفه ابطال و وجه ایشان حداکثر ظرف ۲۰ روز مسترد خواهد شد. مطابق با بخشنامه شماره ۴۲۴۹ دریافت کدکاربری و کلمه عبور قبل از ثبت نام در سایت فروش اینترنتی از الزامات ثبت نام
است. لذا بدیهی است در صورت عدم دریافت کدکاربری و کلمه عبور،امکان ثبت نام میسر نخواهد بود.»

ایران خودرو

 


 اخبار ارز ، دلار ، طلا و سکه اینجا کلیک کنید. 


 اخبار اقتصادی ، صنعتی ، حوادث اینجا کلیک کنید. 


 اطلاعات عمومی دانستنیها آیا میدانید اینجا کلیک کنید.


 دانستنیهای حقوقی اینجا کلیک کنید. 


 نکات مهم درباره انبار اینجا کلیک کنید. 


 درباره شهرکهای صنعتی اینجا کلیک کنید. 


سرگذشت کارآفرینان موفق صاحبان مشاغل اینجا کلیک کنید. 


 برای ثبت آگهی رایگان و تبلیغات خرید و فروش املاک و مستغلات اینجا کلیک کنید.


املاک صنعتی پایتخت

 املاک صنعتی پایتخت 

 جامعترین مرکز اطلاعات املاک در کشور  

 جاده مخصوص کرج (لشگری) ، جاده قدیم کرج (فتح) 

 مرکز شهر ، غرب تهران 

 خرید و فروش ، رهن و اجاره انواع ملک شامل: 

 انبار ، سالن ، سوله ، کارگاه ، کارخانه ، اداری ، تجاری ، فروش کارخانه 

انبارهای مواد غذایی ، آرایشی بهداشتی ، دارویی ، فروشگاههای اینترنتی

انبار ، کالاهای تجاری ، بازرگانی ، انبارهای عمومی و اختصاصی

کارخانجات تولیدی ، غذایی ، دارویی ، صنعتی ، شیمیایی

مطبخ ، کترینگ آشپزخانه صنعتی ، رستوران ، تالار و باغ تالار ، باغ و باغچه

تجاری ، تعمیرگاه مجاز ، نمایندگی ، کارواش ، گاراژ

اداری ، دفترکار ، سالن فیلمبرداری ، کنفرانس ، همایش

انبار روباز ، انبار سنگ ، کاشی ، سرامیک ، مصالح و آهن آلات ، دپوی خودرو

زمینهای کشاورزی و صنعتی ...

www.paytakhtmelk.ir

www.sulesara.ir

۰۲۱۶۶۱۸۸۸۵۳ – ۰۲۱۴۴۵۲۲۰۵۷

 ۰۹۱۲۲۹۶۷۸۳۹ افشار 

نیازمند املاک اداری ، تجاری ، صنعتی شما جهت

 رهن و اجاره یا خرید و فروش در جاده مخصوص کرج ، جاده قدیم کرج ، مرکز شهر و غرب تهران هستیم.             

    (  به مابسپارید ازما بخواهید  )  

 اجاره انبار و املاک صنعتی اداری – تجاری را به مابسپارید 

 تا با معرفی برترین برندها و مشتریان سالها بی دغدغه از مشکلات موجر و مستاجر باشید. 

 درصورت تمایل فایل فروش یا اجاره ملکتان تماس حاصل نموده یا  مشخصات را به شماره 09122967839 واتساپ یا تلگرام نمایید. 

 

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال