امروز ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
۰۹۱۲۲۹۶۷۸۳۹
امروز ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
۰۹۱۲۲۹۶۷۸۳۹

کروز با قدرت به داخلی سازی قطعات ادامه می‌دهد

گروه بنگاه ها : فرصت سازی از تمامی فشارها و تهدیدات اقتصادی و رسانه ای ، تمرکز و توجه به داخلی سازی با بهره گیری از تمامی امکانات مادی و انسانی و‌ نگاه ارزشی و سرمایه ای به منابع انسانی در تمامی امور از راهبردهای کروز است. همچنین اتخاذ سیاست و راهبردهای واقع گرانه، کارگشا وامیدساز مبتنی بر سیاست ها و راهبردهای داخلی سازی ، خودباوری، اتکا به توانمندی ها و ظرفیت های داخلی وخودباوری روزافزون از جمله نقشه راه کروز محسوب می شود. 

به گزارش اقتصادنیوز؛ با روند اعمال تحریم های ایالت متحده آمریکا علیه صنایع کشور از جمله خودروسازی که به واسطه آن قطع همکاری شرکت های تابعه صورت گرفت، این صنعت بزرگ عصر جدید پر از دشواری و چالش را شروع کرد ولی در این حین برخی این فشار اقتصادی را برای خود مغتنم دانسته و آن را به یک فرصت تبدیل کرده اند.

شرکت صنایع تولیدی کروز به عنوان بزرگترین قطعه ساز کشور توانست با بهره گیری از تجارب حاصل از اقدامات بکار گرفته شده در روند اعمال تحریم های بین المللی و به دنبال آن ایجاد مشکلات متعدد که در مسیر تهیه مواد اولیه، قطع همکاری بسیاری از شرکت های خارجی و... توانست با همت متخصصان جوان ایرانی و با تکیه بر علم و فناوری آن ها فرصت داخلی سازی قطعات پیشرفته خودرو را برای خود ایجاد و به پیشبرد نهضت داخلی سازی کمک کند. با پیشرفت نهضت داخلی سازی در صنعت خودرو، قطعاتی که کمبودشان موجب اختلال خروج هزاران خودرو از کف کارخانه شد، هر روز کم و کم رنگ تر می‌شود که راهبران کروز نقش بسزایی در این زمینه داشته اند. همچنین در حال حاضر حدود 12000 نفر نیروی انسانی در این بنگاه اقتصادی فعالیت دارند و ارزشمندتر آنکه تعداد زیادی از نیروهای آن را زنان تشکیل داده اند و گام موثری در اشتغالزایی و اقتصاد مقاومتی مبتنی بر ایرانی و اسلامی آنان داشته است. این پیشرفت درحالیکه تحریم ها را به فرصت تبدیل کرده از سویی دیگر این نکته حائز اهمیت است که موجب هراس و نگرانی در سایر بخش های کاذب و دلالانی که سود خود را در مسیری غیر از این می بینند ایجاد کرده و درصدد بوده که در کنار سیاه نمایی برای مسئولین دلسوز در سایر ارکان کشور به طور مستمر به نشر اکاذیب، تشویش اذهان عمومی و سیاه نمایی کرده تا این موفقیت ها را ناچیز و از مسیر درست خویش خارج کند. حال اذعان خواهیم داشت عملکرد این افراد نشان دهنده رصد هوشمندانه از اقدامات صورت گرفته و هدفمند نشان دهنده آن است که هرگاه خبر داخلی سازی یک قطعه جدید از این شرکت شنیده می شود بیشتر به تکاپو افتاده و درحقیقت آنچه در خود می بیننند به دیگران نسبت می دهند. همچنین ارائه اطلاعات ناصحیح، جعل اسناد و نسبت دادن عناوین دروغ به این مجموعه و حرمت شکنی حریم شخصی سعی در انحراف اذهان عمومی دارند. شایان ذکر است که راهبران و بدنه این شرکت به این خودباوری رسیده اند که مسیرشان درست بوده و با قدرت این مسیر را ادامه می دهند و همانگونه مسئولان دلسوز در بخش نظارتی و قضایی انتظار می رود با ورود هوشمندانه خویش این دشمنان به ظاهر دوست را رسوا کرده و امید بیش از گذشته را به جامعه تولیدکننده بزرگ این صنعت تزریق کنند.

photo_2019-11-01_13-55-07

شرکت کروز در موضوعات ایجاد شده در صنعت کشور و مربوط به سوء استفاده های انجام شده علیرغم کاستی های ایجاد شده با قوت خودباوری بیش از گذشته، مسیر خود را در راستای پیشبرد این صنعت ادامه داده و از آن ابایی ندارد، همچنین شرکت کروز پیگیری و شکایت از کذابان و انتشاردهندگان آن را حق خود دانسته و از مقامات محترم و حامی این صنعت بزرگ خواستار رسیدگی به ارائه جعل و تشویش اذهان عمومی از طریق انتشار رسانه ها و کانال های معلوم الحال می باشد تا همانگونه که شان رسانه جهت اطلاع رسانی صحیح حکم می کند، اطلاعات به طور کامل منتقل شود.

در پایان شایان ذکر است در آینده نه چندان دور آن چه حق بوده و آنچه دروغ است هویدا می شود. ما نیز همچنان با آرامش و قوت نقشه درست ترسیم شده را ادامه خواهیم داد که به طور حتم پاسخ درستی بر کذبیات این گونه افراد است.


 اخبار ارز ، دلار ، طلا و سکه اینجا کلیک کنید. 


 اخبار اقتصادی ، صنعتی ، حوادث اینجا کلیک کنید. 


 اطلاعات عمومی دانستنیها آیا میدانید اینجا کلیک کنید.


 دانستنیهای حقوقی اینجا کلیک کنید. 


 نکات مهم درباره انبار اینجا کلیک کنید. 


 درباره شهرکهای صنعتی اینجا کلیک کنید. 


سرگذشت کارآفرینان موفق صاحبان مشاغل اینجا کلیک کنید. 


 برای ثبت آگهی رایگان و تبلیغات خرید و فروش املاک و مستغلات اینجا کلیک کنید.


املاک صنعتی پایتخت

 املاک صنعتی پایتخت 

 جامعترین مرکز اطلاعات املاک در کشور  

 جاده مخصوص کرج (لشگری) ، جاده قدیم کرج (فتح) 

 مرکز شهر ، غرب تهران 

 خرید و فروش ، رهن و اجاره انواع ملک شامل: 

 انبار ، سالن ، سوله ، کارگاه ، کارخانه ، اداری ، تجاری ، فروش کارخانه 

انبارهای مواد غذایی ، آرایشی بهداشتی ، دارویی ، فروشگاههای اینترنتی

انبار ، کالاهای تجاری ، بازرگانی ، انبارهای عمومی و اختصاصی

کارخانجات تولیدی ، غذایی ، دارویی ، صنعتی ، شیمیایی

مطبخ ، کترینگ آشپزخانه صنعتی ، رستوران ، تالار و باغ تالار ، باغ و باغچه

تجاری ، تعمیرگاه مجاز ، نمایندگی ، کارواش ، گاراژ

اداری ، دفترکار ، سالن فیلمبرداری ، کنفرانس ، همایش

انبار روباز ، انبار سنگ ، کاشی ، سرامیک ، مصالح و آهن آلات ، دپوی خودرو

زمینهای کشاورزی و صنعتی ...

www.paytakhtmelk.ir

www.sulesara.ir

۰۲۱۶۶۱۸۸۸۵۳ – ۰۲۱۴۴۵۲۲۰۵۷

 ۰۹۱۲۲۹۶۷۸۳۹ افشار 

نیازمند املاک اداری ، تجاری ، صنعتی شما جهت

 رهن و اجاره یا خرید و فروش در جاده مخصوص کرج ، جاده قدیم کرج ، مرکز شهر و غرب تهران هستیم.             

    (  به مابسپارید ازما بخواهید  )  

 اجاره انبار و املاک صنعتی اداری – تجاری را به مابسپارید 

 تا با معرفی برترین برندها و مشتریان سالها بی دغدغه از مشکلات موجر و مستاجر باشید. 

 درصورت تمایل فایل فروش یا اجاره ملکتان تماس حاصل نموده یا  مشخصات را به شماره 09122967839 واتساپ یا تلگرام نمایید. 

 

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال