امروز ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
۰۹۱۲۲۹۶۷۸۳۹
امروز ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
۰۹۱۲۲۹۶۷۸۳۹
نمایشگاه کاغذ، مقوا، فرآورده‌های سلولزی و صنایع وابسته فردا در تهران
رئیس سندیکای تولیدکنندگان کاغذ و مقوای ایران اعلام کرد

نمایشگاه کاغذ، مقوا، فرآورده‌های سلولزی و صنایع وابسته در تهران

رئیس سندیکای تولیدکنندگان کاغذ و مقوای ایران گفت: ششمین نمایشگاه بین المللی کاغذ، مقوا، کارتن، فرآورده‌های سلولزی، ماشین آلات و صنایع وابسته از فردا تا ۴ مرداد در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش بازار، ابوالفضل روغنی گلپایگانی رئیس سندیکای تولیدکنندگان کاغذ و مقوای ایران، گفت: این نمایشگاه با هدف آشنایی با فناوری و محصولات ایرانی، تبادل تولیدات در صنعت کاغذ و مقوا و ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری، اشتغال‌زائی، بازاریابی و توسعه صادرات با حضور شرکت‌هایی از چین، ترکیه و هند و مهمانانی از کشورهای همسایه از فردا در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران آغاز می‌شود.
روغنی بازدهی نمایشگاه‌های داخلی را مشروط به ایجاد و افزایش بازارهای خارجی عنوان کرد و گفت: برگزاری نمایشگاه‌ها با هدف عرضه‌, معرفی کالا و توانمندی‌های فنی و تجاری یک کشور است و امیدواریم این روابط و مناسبات عرصه‌ای برای ورود به بزرگترین نمایشگاه‌های مهم بین المللی باشد.

وی با تاکید بر تخصصی سازی نمایشگاه‌های بین المللی گفت: پیش از این تصور می‌شد حضور بازدیدکنندگان زیاد، نشاندهنده پرباری نمایشگاه بود در حالی که نمایشگاه‌های تخصصی در جهان طبقه بندی شده است به عنوان نمونه برای ورود به بزرگترین نمایشگاه تجهیزات چاپ جهان (دروپا) ۱۰۰ یورو به عنوان ورودی دریافت می‌شود و فقط متخصصان در این نمایشگاه شرکت می‌کنند و ما هم باید به این سمت حرکت کنیم که حضور متخصصان فنی با نگاه کارشناسی ملاک عمل باشد نه تعداد بازدیدکنندگان.

به گفته رئیس سندیکای تولیدکنندگان کاغذ و مقوای ایران در حال حاضر سالانه ۴ نمایشگاه صنعت چاپ در کشور ما برگزار می‌شود که از لحاظ کمی زیاد است و باید به سمت برگزاری نمایشگاهی با کیفیت بالا حرکت کنیم.

ششمین نمایشگاه بین المللی کاغذ، مقوا، کارتن، فرآورده‌های سلولزی و ماشین آلات از اول مرداد به مدت ۴ روز از ساعت ۸ تا ۱۵ در محل دائمی نمایشگاه‌ها بین المللی تهران میزبان فعالان اقتصادی و علاقه‌مندان به این صنعت است.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال