امروز ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
۰۹۱۲۲۹۶۷۸۳۹
امروز ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
۰۹۱۲۲۹۶۷۸۳۹

شوینده‌های بهداشتی گران می‌شود؟ | توضیحات مهم رئیس هیات مدیره انجمن صنایع شوینده

رئیس هیات مدیره انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی درخواست افزایش قیمت شوینده‌ها را تکذیب کرد.

علم بیگی

چندی پیش بود که برخی رسانه‌ها از درخواست انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی برای افزایش قیمت شوینده‌ها خبر دادند و اعلام کردند که این درخواست به سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان ارسال شده و در انتظار تصمیم نهایی این سازمان است.

بختیار علم بیگی، رئیس هیات مدیره انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی با تکذیب درخواست افزایش قیمت‌ها به همشهری آنلاین گفت: در ماه‌های گذشته، تولیدکنندگان محصولات شوینده با مشکلاتی از جمله تورم شدید اقتصادی، افزایش قیمت مواد اولیه و نهاده‌های تولید مواجه بودند. حتی در مواردی عرضه محصولات آنها به بازارهای مصرف با زیان‌دهی همراه بوده اما چنین درخواستی مطرح نشده است.

او ادامه داد: این عدم درخواست با هدف حمایت از مصرف کنندگان صورت گرفته و تا امروز هیچ اقدامی هم از سوی انجمن برای ارسال مستندات برای سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و درخواست افزایش قیمتی برای محصولات شوینده انجام نشده است.

رئیس هیات مدیره انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی همچنین درباره تغییرات قیمت محصولات شوینده بیان کرد: در ۱۴۰۲ هیچ افزایش قیمتی در مورد محصولات شوینده رخ نداده است. هرگونه درخواست اصلاح قیمت این محصولات از سوی انجمن، از طریق مجاری قانونی صورت می‌گیرد و اخبار موثق آن از طریق روابط عمومی انجمن منتشر خواهد شد.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال