امروز ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
۰۹۱۲۲۹۶۷۸۳۹
امروز ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
۰۹۱۲۲۹۶۷۸۳۹

بسته‌های مهربانی گروه دارویی حکیمان اهدا شد

مسئولیت اجتماعی یک دغدغه ملی است که در گروه دارویی حکیمان از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

بسته های مهربانی گروه دارویی حکیمان اهدا شد

به گزارش دوشنبه های دارویی، در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی، گروه دارویی حکیمان بمناسبت میلاد امام رضا(ع) اقدام به اهدای بسته های مهربانی به خانواده های کم برخوردار کرد.

در این برنامه که با همکاری دوشنبه های دارویی انجام شد به منظور پیشگیری از وقوع سوء تغذیه در کودکان و نوجونان و همچنین کمک به رفع کمبودهای تغذیه ای، با همراهی مشاوران و کارشناسان تغذیه، تعدادی از مکمل های غذایی و دارویی در اختیار خانواده های بی بضاعت قرار گرفت.

گفتنی است گروه دارویی حکیمان بنا بر تجربه های قبلی که بمنظور حمایت از کودکان بی‌سرپرست و محروم، اقلام مکمل های غذایی و دارویی را به شیرخوارگاه آمنه، بهزیستی استان تهران و …..اهدا کرده بود، این بار بسته های مهربانی را به عنوان یک مسئولیت اجتماعی و وظیفه انسانی، در اختیار تعدادی از هم وطنانی که کمتر برخوردار هستند، قرار داد.

بسته های مهربانی گروه دارویی حکیمان اهدا شد 

این برنامه ها متکی بر این چشم انداز صورت می گیرد که انجام امور خیریه و توجه به بیماران محروم و نیازمند، مرهمی بر دردهای مردمی باشد که چشم امید به فعالیت های انسان دوستانه دارند.

به گزارش دوشنبه های دارویی، لازم به یاداوری است که فارغ از فعالیت های محرومیت زدایی که از سوی گروه دارویی حکیمان به صورت پیوسته انجام می گیرد، یکی از مهمترین ابعاد مسئولیت اجتماعی در گروه حکیمان، تلاش روزافزون برای ارتقاء کیفیت محصولات است که با بهره برداری از بهترین مواد اولیه و اتخاذ سیاست های سختگیرانه انجام می شود.

بسته های مهربانی گروه دارویی حکیمان اهدا شد

ضمن اینکه حرکت بر مدار بهبود مستمر، متعهد بودن به استانداردهای جهانی و تقویت توان فناوری و تکنولوژیک نیز در این خصوص حائز اهمیت است که خوشبختانه گروه دارویی حکیمان توانسته است با تلاش همه جانبه، جایگاه مناسبی در این موارد برای خود فراهم سازد.

دوشنبه های دارویی در تلاش است با همکاری گروه دارویی حکیمان،  طرح اهدای بسته های مهربانی را تا پایان سال در سایر نقاط کشور نیز برگزار کند

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال