امروز ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
۰۹۱۲۲۹۶۷۸۳۹
امروز ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
۰۹۱۲۲۹۶۷۸۳۹

طبق گفته برخی مشمولان، دفاتر پیشخوان دولت و بانک‌ها پاسخگوی مردم در راستای حل مشکلات آزاد سازی سهام عدالتشان نیستند.

به گزارش خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان باتوجه به اینکه بحث آزاد سازی سهام عدالت از تاریخ ۶ خرداد ۹۹ آغاز شده است، اما متاسفانه هنوز مسئولین مربوطه نتوانسته اند زیر ساخت‌های مخصوص به این بخش را تقویت کنند و به همین علت سهام داران با مشکلاتی  مواجه می‌شوند به طوری که امروز ماشاهد تماس‌های بیشماری از سمت مخاطبان باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص اختلالات سایت سهام عدالت هستیم.  

در حال حاضر وقتی که افراد طبق صحبت‌های فهیمی سخنگوی سهام عدالت به دفاتر پیشخوان دولت و بانک‌ها به منظور احراز هویتشان مراجعه می‌کنند با این پاسخ مواجه می‌شوند که ما دیگر این فعالیت را انجام نمی‌دهیم شما باید از طریقه سامانه‌های الکترونیک  احراز هویت کنید. این مسئله اینجا به پایان نمی‌رسد بلکه وقتی افراد می‌خواهند طبق اعلام بانک‌ها و دفاتر پيشخوان دولت از طریق سامانه‌های الکترونیک احراز هویت کنند، بازهم با مشكل مواجه می شوند. 

یک بام و دو هوای کارگزاری‌ها جهت پذيرش سهام داران

طی برسی‌های مختلفی که توسط گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان صورت گرفته است سهام داران  وقتی به دفاتر پیشخوان دولت برای ثبت نام در كارگزاری ها مراجعه می‌کنند در آن جا  اين اشخاص را فقط به دو کارگزاری معرفی می‌کنند یا اینکه می‌گویند ثبت نام در کارگزاری‌ها در حیطه‌ مسئولیت ما نیست.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال