امروز ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
۰۹۱۲۲۹۶۷۸۳۹
امروز ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
۰۹۱۲۲۹۶۷۸۳۹
خبرگزاری میزان- مرکز تماس کاشف به منظور دریافت پیشنهادات و یا انتقادات مردم در خصوص نحوه خدمت‌رسانی بانک‌ها و موسسات اعتباری راه اندازی شد.
 

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، روابط بانک مرکزی به اطلاع می‌رساند هموطنان گرامی در صورت وجود هر گونه سوال یا ابهام در خصوص فعال‌سازی یا استفاده از رمز‌های پویای کارت‌های بانکی با شماره تلفن‌های مرکز ارتباط با مشتریان بانک خود تماس حاصل فرمایید.

در همین زمینه مرکز تماس کاشف با شماره ٩١٠٠٩٩٦٠ به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت پیشنهادات و یا انتقادات هم‌میهنان در خصوص نحوه خدمت‌رسانی بانک‌ها و موسسات اعتباری است.

شایان ذکر است تماس با مرکز فوق در تمامی استان‌های کشور به جز ایلام و کهکیلویه و بویراحمد بدون نیاز به پیش‌شماره امکان‌پذیر بوده و هموطنان محترم ساکن در استان‌های مذکور برای تماس با این مرکز باید ٠٢١٩١٠٠٩٩٦٠ را شماره‌گیری کنند.

امکان دریافت رمز دوم پویا از طریق پیامک از ۱۷ دی‌ماه شروع شده و تمامی بانک‌ها و موسسات اعتباری به تدریج تا پایان دی‌ماه این خدمت را ارائه می‌دهند.

هموطنان گرامی لازم است برای ارائه تاییدیه شماره تلفن همراه از طریق ارتباط با مرکز تماس بانک خود یا شعبه و یا وب‌سایت بانک خود اقدام نمایند.


به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، روابط عمومی بانک مرکزی به اطلاع می‌رساند با هدف تسهیل استفاده از رمز‌های دوم پویا، از تاریخ سه‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ این امکان فراهم می‌شود تا مشتریان بانکی در زمان انجام پرداخت‌ها و خرید‌های اینترنتی، درخواست خود را برای دریافت پیامکی رمز پویا به بانک صادرکننده کارت خود ارسال کنند.

لازم به ذکر است این طرح به صورت مرحله‌ای اجرا شده و در هر مرحله تعدادی از بانک‌ها و موسسات اعتباری تا پایان دی‌ماه جاری به طرح اضافه می‌شوند.

در این طرح با اضافه شدن دکمه "درخواست رمز پویا" به درگاه‌های پرداخت اینترنتی و برنامک‌های پرداخت، این امکان فراهم می‌شود که مشتریان، رمز دوم پویای خود را از طریق پیامک دریافت کنند.

با توجه به اینکه دریافت رمز پویا از طریق پیامک منوط به ارائه تائیدیه شماره تلفن همراه به بانک مربوطه می‌باشد، لازم است هموطنان گرامی برای اطلاع از نحوه ارائه این تائیدیه، ضمن ارتباط با مراکز تماس بانک خود و یا با مراجعه به شعب یا وب‌سایت بانک خود، اطلاعات لازم را در این خصوص بدست آورند.


خبرگزاری میزان- افرادی که قادر به استفاده از راهکار‌های مبتنی بر گوشی تلفن همراه هوشمند نیستند می‌توانند رمز دوم پویا را از طریق پیامک دریافت نمایند.
 

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، آن دسته از هموطنانی که قادر به استفاده از راهکار‌های مبتنی بر گوشی تلفن همراه هوشمند نیستند می‌توانند رمز دوم پویا را از طریق پیامک دریافت نمایند.

در این روش دارندگان کارت‌های بانکی در حین انجام خرید‌های اینترنتی یا پرداخت‌های نیازمند به رمز دوم کارت، با انتخاب گزینه دریافت رمز پویا از طریق پیامک، درخواست خود را ارسال نموده و بانک صادرکننده کارت نیز، رمز دوم پویا را به شماره تلفن همراه دارنده کارت ارسال می‌کند.

برای دریافت رمز دوم پویا از طریق پیامک لازم است دارندگان کارت‌های بانکی با مراجعه به شعب بانک صادرکننده کارت یا از سایر روش‌هایی که در سایت بانک اطلاع‌رسانی شده است، شماره تلفن همراه خود را معرفی و صحت آن را تائید نمایند.

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال