امروز ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
۰۹۱۲۲۹۶۷۸۳۹
امروز ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
۰۹۱۲۲۹۶۷۸۳۹

راه‎‌اندازی کمپین «ارزان بفروش» در انجمن صنایع غذایی خراسان رضوی

راه‎‌اندازی کمپین «ارزان بفروش» در انجمن صنایع غذایی خراسان رضوی
به گزارش خبرگزاری رضوی،علی رسولیان در خصوص فعالیت‌های ستاد تنظیم بازار استان برای کنترل قیمت‌ها و جلوگیری از گران‌فروشی اظهار کرد: اصناف در این راستا خیلی کمک می‌کنند و پیشنهادات زیادی ارائه داده‌اند ما حتی می‌گوییم که خود بخش خصوصی مدیریت بازار را انجام دهد.
وی ادامه داد: وقتی اتحادیه‌ها برای ما پیشنهاد می‌فرستند ما مدیران آن‌ها را دعوت می‌کنیم و این پیشنهادات را بررسی می‌کنیم، اکنون انجمن صنایع غذایی عرضه مستقیم کالا را شروع کرده و همچنین 26 برند استان باهم جمع شدند و رب را به قیمت 7500 تومان عرضه می‌کنند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در خصوص پیشنهادات اصناف و اتحادیه‌ها برای کنترل بازار، تصریح کرد: اتحادیه میوه و تره بار پیشنهاد داده تا اگر امکانش باشد عرضه مستقیم انجام بدهند و ما در حال بررسی آن هستیم. دستگاه‌های اجرایی موظف هستند تا به هر اتحادیه‌ای که در فرایند کنترل قیمت‌ها همکاری می‌کند، کمک کنند و این از مصوبات ما است.
رسولیان افزود: اگر بخش خصوصی خود پای کار بیاید نتیجه بهتری به دست می‌آید. در این میان ممکن است واحدی وجود داشته باشد که تخلف کند و ما این موارد را به سختی رسیدگی می‌کنیم. حتی ما از نیروهای بسیج خواسته‌ایم تا در نظارت به ما کمک کنند.
 وی تاکید کرد: پیشنهاداتی در اولویت هستند که عملیاتی باشد و اکنون به نتیجه برسد. برخی از اصناف هم مشکلاتی با دستگاه‌ها دارند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در خصوص افزایش تماس‌ها با  سامانه 124 گفت: یکی از دلایلی که تماس‌ها با  این سامانه زیاد شده به این علت است که شکایت‌های مردم به نتیجه می‌رسد.
ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال