امروز ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
۰۹۱۲۲۹۶۷۸۳۹
امروز ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
۰۹۱۲۲۹۶۷۸۳۹

آغاز ساماندهی جاده مخصوص کرج

پروژه های عمرانی منطقه ۱۰ شهرداری کرج با محوریت توسعه و آبادانی و با برنامه ریزی کارشناسی در حال انجام است.

به گزارش  خبرآنلاین:مجتبی اسکندری با اشاره به آغاز پروژه تراش و روکش آسفالت مکانیزه بزرگراه شهید لشگری (جاده مخصوص) اظهار داشت: با توجه به میزان بالای ترددِ وسایل نقلیه به ویژه خودروهای سنگین از این محور و فرسایشِ آسفالت این مسیر در سالیان متمادی، با پیگیری های انجام گرفته عملیات اجرایی تراش و روکش آسفالت جاده مخصوص در مسیر رفت و برگشت و با استفاده از ماشین آلات مکانیزه، آغاز شد.

وی رفع نیاز شهروندان را از اهداف مجموعه مدیریت شهری عنوان کرد و گفت: پروژه های عمرانی منطقه ۱۰ شهرداری کرج با محوریت توسعه و آبادانی و با برنامه ریزی کارشناسی در حال انجام است.

سرپرست منطقه ۱۰ شهرداری کرج در ادامه با بیان اینکه لکه گیری معابر اصلی منطقه نیز به صورت مکانیزه انجام می شود، یادآور شد: در لکه گیری آسفالت که با دستگاه مکانیزه انجام می شود ابتدا قسمت‌های اسیب دیده تراش خورده و سپس با دستگاه فنیشر آسفالت ریخته و با غلتک به آن تراکم داده می‌شود.

مجتبی اسکندری با اشاره به آغاز پروژه تراش و روکش آسفالت مکانیزه بزرگراه شهید لشگری (جاده مخصوص) تهران - کرج اظهار داشت: با توجه به میزان بالای ترددِ وسایل نقلیه به ویژه خودروهای سنگین از این محور و فرسایشِ آسفالت آن طی سالیان متمادی، با پیگیری‌های انجام شده عملیات تراش و روکش آسفالت جاده مخصوص در مسیر رفت و برگشت و با استفاده از ماشین‌آلات مکانیزه،اجرایی شد.

این مسئول با بیان اینکه لکه‌گیری معابر اصلی منطقه نیز به صورت مکانیزه انجام می‌شود،افزود: براساس برنامه‌ریزی‌ها ۱۵ هزار تن آسفالت برای ساماندهی جاده مخصوص اختصاص یافته است.

اسکندری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ساماندهی ورودی شهر کرج در محدوده منطقه ۱۰ شهرداری کرج اظهار داشت: خاکریزی های برای نصب ۶ هزار باکس گل انجام شده است.شهرداری منطقه ۱۰ کرج در شرق این کلانشهر واقع شده و جمعیتی حدود ۱۰۰ هزار نفر را تحت پوشش خدمات خود دارد.

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال