امروز ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
۰۹۱۲۲۹۶۷۸۳۹
امروز ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
۰۹۱۲۲۹۶۷۸۳۹

زمان عرضه پژو 301 اعلام شد

تولید انبوه محصول ۳۰۱، ‌حرکت صنعت خودرو در مسیری نو و ثمره روحیه جهادی صنعتگران ایرانی از شهریورماه سال ۹۹ آغاز و به بازار عرضه می شود.
 
پژو  301 زمان  عرضه  پژو  301  اعلام  شد
 

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز،  فرشاد مقیمی مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این مطلب افزود:‌ بیش از یک هزار قطعه نیازمند خودکفایی برای تولید محصول 301 شناسایی شده که بیش از 140 سازنده برتر داخلی برای تولید آن مشارکت دارند. درحال حاضر روند داخلی سازی قطعات با جدیت انجام می شود.وی با اشاره به این که، 301 پلتفرمی جدیدی است که سرآغازی برای  تولید محصولات جدید گروه صنعتی ایران خودرو به شمار می‌رود، افزود:‌ این خودرو مطابق با استانداردهای 85گانه دوست دار محیط زیست است.

مقیمی، نبود نقص منجر به بازگشت خودرو تا 10هزار کیلومتر، شروع تولید با حداقل سطح کیفی چهار ستاره در شاخص SQI و دستیابی به اهداف صنعتی سازی و تجاری سازی در شش ماه نخست تولید انبوه را از اهداف کلان کیفی تولید این محصول عنوان کرد.مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو خاطرنشان کرد: این خودرو با دو گیربکس دستی و اتوماتیک تولید خواهد شد و دارا بودن گیربکس داخلی ارتقاء یافته (4BE)  با تولید صدای کمتر و کلاچ هیدرولیک از ویژگی‌های این محصول است.

وی از جمله تجهیزات و امکانات ویژه خودروی 301 را اکسل عقبTWIST BEAM ، بازویی مثلثی پرسی به‌جای فناوری فورج، سیستم تعویض دنده کابلی و سیستم فرمان برقی Brushless عنوان کرد.مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو  با اشاره به این که 301 محصولی ایمن برای مشتریان است، تاکید کرد: کاربرد فلزات با استحکام بالا و کیسه هوای جانبی سرنشینان، 301 را به خودرویی ایمن برای مشتریان تبدیل کرده است. با این حال، این خودرو با تغییری که در وضعیت ظاهری جلوپنجره آن در مدل فیس لیفت داده شد، تست های عابر پیاده را با موفقیت بیشتری نسبت به مدل‌های پیشین پشت سر گذاشته است.

وی خاطرنشان کرد: در خودروی 301 کاربرد ورقه‌های استحکام بالای پیشرفته در بدنه این خودرو در قطعاتی که در تصادف نقش بسزایی دارند، نظیر سپر، اجزای شاسی، تقویت ستون‌ها، تقویت رکاب‌ها، منجر به ایمنی بسیار بالاتر آن نسبت به دیگر خودروهای تولیدی شده است. بنابراین می‌توان ادعا کرد که بدنه خودروی 301 نسبت به بدنه تمامی خودروهای تولید داخل علاوه بر استفاده از مواد جدیدتر، از استحکام و ایمنی بالاتری نیز برخوردار است.

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال