امروز ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
۰۹۱۲۲۹۶۷۸۳۹
امروز ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
۰۹۱۲۲۹۶۷۸۳۹

خودرو ارزان می شود؟

 محمدباقر عالی مدیرعامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران گفت: قرارداد داخلی‌سازی قطعات خودرو نهایی شده و با رسیدن قطعات به دست خودروسازان، امکان کاهش قیمت خودروهای داخلی وجود دارد.

مدیرعامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو)، از امکان کاهش قیمت خودروهای داخلی در بازار خبر داد.

به گزارش سلام نو، محمدباقر عالی در حاشیه افتتاح نمایشگاه بین‌المللی قطعات و لوازم جانبی خودرو، اظهار کرد: تا امروز قرارداد داخلی‌سازی ۱۲۰ میلیون یورو قطعه خودرو، با قطعه‌سازان داخلی نهایی شده و کار برای تولید این قطعات آغاز شده است.

وی ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در وزارت صنعت، معدن و تجارت راهبرد در نظر گرفته شده این است که تا پایان سال ۱۴۰۰ این عدد به ۱۰ میلیارد دلار برسد.

او پیش‌بینی کرد: با رسیدن قطعات تولید شده خودرو در داخل به دست خودروسازان، امکان کاهش قیمت خودروهای داخلی در بازار وجود خواهد داشت.

عالی افزود: ما در ماه‌های گذشته با پیگیری رونق تولید تلاش کردیم شرایط را برای افزایش توان واحدهای صنعتی داخلی فراهم کنیم و سومین میز تولید داخل نیز که بنا بود روز گذشته در تبریز آغاز به کار کند، به دلیل وقوع زلزله به تعویق افتاد.

به گفته مدیرعامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، در کنار خودرو هفت حوزه صنعتی دیگر نیز در مسیر آغاز فعالیت‌های جدید قرار دارد که یکی از آنها حوزه مس است./ ایسنا


امکان کاهش قیمت خودروهای داخلی وجود دارد

مدیرعامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو)، از امکان کاهش قیمت خودروهای داخلی در بازار خبر داد.

محمدباقر عالی در حاشیه افتتاح نمایشگاه بین‌المللی قطعات و لوازم جانبی خودرو، اظهار کرد: تا امروز قرارداد داخلی‌سازی ۱۲۰ میلیون یورو قطعه خودرو، با قطعه‌سازان داخلی نهایی شده و کار برای تولید این قطعات آغاز شده است.

وی ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در وزارت صنعت، معدن و تجارت راهبرد در نظر گرفته شده این است که تا پایان سال ۱۴۰۰ این عدد به ۱۰ میلیارد دلار برسد.

او پیش‌بینی کرد: با رسیدن قطعات تولید شده خودرو در داخل به دست خودروسازان، امکان کاهش قیمت خودروهای داخلی در بازار وجود خواهد داشت.

عالی افزود: ما در ماه‌های گذشته با پیگیری رونق تولید تلاش کردیم شرایط را برای افزایش توان واحدهای صنعتی داخلی فراهم کنیم و سومین میز تعمیق ساخت داخل در صنعت خودرو نیز که بنا بود روز گذشته در تبریز آغاز به کار کند، به دلیل وقوع زلزله به تعویق افتاد.

به گفته مدیرعامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، در کنار خودرو هفت حوزه صنعتی دیگر نیز در مسیر آغاز فعالیت‌های جدید قرار دارد که یکی از آنها حوزه مس است.

ایسنا


نماینده مجلس شورای اسلامی:

آینده صنعت خودرو از آن شرکت‌هایی مانند سایپا است

آینده صنعت خودرو از آن شرکت‌هایی مانند سایپا است

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: خودروسازانی نظیر سایپا که کار تولید و تأمین قطعات محصولات خود را به شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی واگذار کرده‌اند، بدون‌شک در آینده صنعت خودرو کشور موفق خواهند بود.

به گزارش ایلنا، حیدر علی عابدی افزود: سایپا در ماه‌های اخیر برای تعمیق داخلی‌سازی قطعات محصولات خود، به سراغ شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی رفته که این اقدام، برای رشد و توسعه صنعت خودرو کشور و رونق تولید و اشتغال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این تصمیم مدیران سایپا بسیار امیدوارکننده است و می‌تواند موجب خودکفایی در صنعت خودرو کشور شود.

وی افزود: شرکت هایی را سراغ دارم که قادرند همه نیازهای خودروسازان را تامین کنند و همچنین گروه‌های علمی و متخصص در حوزه متالوژی در کشور وجود دارند که می توانند آلیاژ قطعات مورد نیاز شرکت‌هایی مانند سایپا را به راحتی تولید کنند.

عابدی گفت: خودروسازان و قطعه سازان پس از اعمال تحریم ها با مشکلات زیادی مواجه شدند و وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز واقعا تلاش کرده تا این صنعت را به هر نحو نجات دهند و در تلاش خود نیز با توجه به اعلام افزایش تولیدات شرکت های خودروساز از جمله سایپا موفق بوده است.


در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه قطعات خودرو مطرح شد؛
نتیجه تصویری برای کمک به داخلی سازی صدرصد قطعات وارداتی خودرو در دستور کار
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: کمک به داخلی سازی صدرصد قطعات وارداتی خودرو در دستور کار قرار دارد، با این حال مدیریت عرضه و تقاضا با هدف بهبود وضعیت بازار خودرو از دیگر اقداماتی است که باید در راستای کاهش نارضایتی‌های تولید کنندگان و‌ مصرف کنندگان در دستورکار قرار گیرد.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین، نمایشگاه صنعت قطعه سازی امروز با حضور مسئولان افتتاح شد، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه مراسم آغازچهار دهمین نمایشگاه قطعات خودرو در تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه، اولویت نخست کشور برای توسعه صنعت خودرو ارائه راهکارهای بلندمدت در ارتقای توان تولید داخلی و کیفی سازی محصولات است، گفت: رونق تولید، بهبود کیفیت و رشد روزافزون صنعتی؛ سه گام مهم و انکار ناپذیر در مسیر دستیابی به سیاست های اقتصاد مقاومتی است. از این رو در صنعت خودرو باید موانع و مشکلات پیش روی قطعه سازان برداشته شود، چرا که این بخش نقش مهمی در اشتغالزایی و جلوگیری از خروج ارز از کشور دارد.

بهمن حسین‌زاده با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی باید روی تکنولوژی تولید تمرکز کرد، افزود: هم گرایی بخش تولید و پژوهش کشور در ساخت قطعاتی وارداتی راهکار برون رفت از وابستگی در صنعت خودروسازی است که باید از طریق اعطای تسهیلات به واحدهای نوآور محقق شود.
حسین زاده با بیان اینکه مدیریت درست عرضه و تقاضا با هدف بهبود وضعیت بازار خودرو از دیگر اقداماتی است که باید در راستای کاهش نارضایتی‌های تولید کنندگان و‌ مصرف کنندگان در دستورکار قرار داد، اظهار کرد: اگرچه صنعت خودرو‌سازی در حال حاضر با مشکلات و‌ تنگناهایی دست و‌ پنجه نرم می‌کند و تا حدودی در برخی موارد به استفاده از تجهیزات و قطعات خارجی است؛ اما با بهره‌گیری از توان فنی، مهندسی و‌ دانش بومی، توسعه مهارت و‌ ارتقای تکنولوژی امکان تولید با کیفیت این محصولات در داخل وجود دارد.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به محدویت‌های تحریم‌ها تصریح کرد: رفع موانع حمایت از گسترش تولید داخلی و‌ ایجاد رضایتمندی مشتریان را مهم‌ترین اولویت وزارت صنعت، معدن و‌ تجارت است که خوشبختانه در ساخت قطعات خودرو، شاهد رشد تولید و کیفیت هستیم، به طوری که تولید سالانه خودرو در مقایسه با سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.
حسین‌زاده با اعلام اینکه برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری درست در بهره‌گیری مطلوب از منابع موجود باعث‌ رشد صنعت خودرو می شود اظهار کرد: تولید با کیفیت توام با نظارت مستمر، با ثبات نسبی در قیمت‌ها و تکیه بر راهبرد داخلی‌سازی، از اقدامات لازم در مسیر تحقق رقابت بدون انحصار است.
مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی با بیان اینکه ارتقا و اعتقاد به نظام مشتری محوری، رفع موانع تولید کنندگان داخلی و بی‌نیازی از تولیدات خارجی را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود:چهاردهمین نمایشگاه قطعات و لوازم خودرو، با رشد قابل توجه حضور شرکت های فناوری داخلی همراه شده، به همین دلیل با محوریت قراردادن ظرفیت‌های داخلی سازی در فنی و مهندسی طراحی و تولید قطعات خودرو نقش موثری در مقابله با تحریم و تهدیدهای اقتصادی دارد.
بر اساس این‌گزارش؛صنعت خودروسازی سهم ۲۱ درصدی در ایجاد ارزش افزوده و همچنین سهم ۴ درصدی در تولید ناخالص داخلی طی سال‌های اخیر داشته است و به نوعی یک موتور محرک برای صنعت کشور محسوب می‌شود.


 اخبار ارز ، دلار ، طلا و سکه اینجا کلیک کنید. 


 اخبار اقتصادی ، صنعتی ، حوادث اینجا کلیک کنید. 


 اطلاعات عمومی دانستنیها آیا میدانید اینجا کلیک کنید.


 دانستنیهای حقوقی اینجا کلیک کنید. 


 نکات مهم درباره انبار اینجا کلیک کنید. 


 درباره شهرکهای صنعتی اینجا کلیک کنید. 


سرگذشت کارآفرینان موفق صاحبان مشاغل اینجا کلیک کنید. 


 برای ثبت آگهی رایگان و تبلیغات خرید و فروش املاک و مستغلات اینجا کلیک کنید.


املاک صنعتی پایتخت

 املاک صنعتی پایتخت 

 جامعترین مرکز اطلاعات املاک در کشور  

 جاده مخصوص کرج (لشگری) ، جاده قدیم کرج (فتح) 

 مرکز شهر ، غرب تهران 

 خرید و فروش ، رهن و اجاره انواع ملک شامل: 

 انبار ، سالن ، سوله ، کارگاه ، کارخانه ، اداری ، تجاری ، فروش کارخانه 

انبارهای مواد غذایی ، آرایشی بهداشتی ، دارویی ، فروشگاههای اینترنتی

انبار ، کالاهای تجاری ، بازرگانی ، انبارهای عمومی و اختصاصی

کارخانجات تولیدی ، غذایی ، دارویی ، صنعتی ، شیمیایی

مطبخ ، کترینگ آشپزخانه صنعتی ، رستوران ، تالار و باغ تالار ، باغ و باغچه

تجاری ، تعمیرگاه مجاز ، نمایندگی ، کارواش ، گاراژ

اداری ، دفترکار ، سالن فیلمبرداری ، کنفرانس ، همایش

انبار روباز ، انبار سنگ ، کاشی ، سرامیک ، مصالح و آهن آلات ، دپوی خودرو

زمینهای کشاورزی و صنعتی ...

www.paytakhtmelk.ir

www.sulesara.ir

۰۲۱۶۶۱۸۸۸۵۳ – ۰۲۱۴۴۵۲۲۰۵۷

 ۰۹۱۲۲۹۶۷۸۳۹ افشار 

نیازمند املاک اداری ، تجاری ، صنعتی شما جهت

 رهن و اجاره یا خرید و فروش در جاده مخصوص کرج ، جاده قدیم کرج ، مرکز شهر و غرب تهران هستیم.             

    (  به مابسپارید ازما بخواهید  )  

 اجاره انبار و املاک صنعتی اداری – تجاری را به مابسپارید 

 تا با معرفی برترین برندها و مشتریان سالها بی دغدغه از مشکلات موجر و مستاجر باشید. 

 درصورت تمایل فایل فروش یا اجاره ملکتان تماس حاصل نموده یا  مشخصات را به شماره 09122967839 واتساپ یا تلگرام نمایید. 

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال